آزادی ۲۰۰ نفر از زندانیان بوشهر با استفاده از پابند الکترونیک

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: ۲۰۰ نفر از زندانیان در استان بوشهر با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر سه‌شنبه در آئین آزادی زندانیان جرایم عمومی مالی در بوشهر اظهار کرد: حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها از سیاست‌های مهم قوه قضائیه است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا استان بوشهر از حبس به‌عنوان آخرین راه در محکومیت مجرمین استفاده می‌کند و از همه ظرفیت‌ها و ارفاقات قانونی برای جلوگیری از زندانی شدن متهمین بهره می‌برد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: اکنون ۲۰۰ نفر از زندانیان در استان بوشهر با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده‌اند و ۸۰۰ زندانی هم رأی باز هستند و تحمل حبس می‌کنند.

آزادی ۲۵ زندانی غیرعمد

وی با اشاره به همکاری خیرین و اشخاص حقیقی و حقوقی در آزادی زندانیان تصریح کرد: با مشارکت خیرین و تأمین بخشی از بدهی آنان ۱۸۶ زندانی در استان بوشهر آزاد شده و این در حالی است که از سال ۱۳۹۸ با مشارکت بانک‌ها ۲۲۵ زندانی در استان بوشهر آزاد شده است.

مهرانگیز با مشارکت و حضور مدیرعامل یکی از بانک‌های کشور به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی ۲۵ زندانی جرایم عمومی مالی از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض از سوی یکی از بانک‌ها برای آزادی ۲۵ زندانی در بوشهر، گفت: علاوه بر این خیرین نیز برای آزادی این زندانیان مبالغی پرداخت کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیرین و بانک‌ها در کمک به آزادی زندانیان جرایم عمومی مالی گفت: از تلاش مدیرکل زندان‌ها و شورای حل اختلاف استان بوشهر و خیرین در فراهم کردن آزادی این زندانیان قدردانی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ