تشکیل کارگروه «‌خبر و رسانه» در آموزش و پرورش استان تهران

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از تشکیل کارگروه «‌خبر و رسانه» در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی عصر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی و تقدیر از حوزه روابط عمومی‌های شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموز خبرنگاران پانا و فعالان حوزه گروه تولید محتوا «آوانما» در سالن هم‌اندیشی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، اظهار کرد: خط مشی روابط عمومی استانداری تهران بر حضور فعالانی است که در حوزه رسانه، اطلاعات، آگاهی و سواد کافی داشته باشند و بتوانند در زمینه اقناع سازی و جهاد تبیین اثر گذار باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در حوزه پرورش دانش آموز خبرنگاران گفت: حضور مربیان با تجربه، بستر مناسبی را برای علم اندوزی و تربیت دانش آموز خبرنگاران فراهم می کند.

مشاور استاندار تهران در ادامه ضمن ترغیب و تشویق دانش‌آموز خبرنگاران و فعالان حوزه گروه تولید محتوا به ادامه کار در این زمینه عنوان کرد: دانش آموزان علاقه مند به حوزه رسانه تلاش کنند در این زمینه موضوعات و دغدغه‌های آموزشی را مطرح کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در ادامه از تشکیل کارگروه «‌خبر و رسانه» در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این کارگروه با حضور مدیران روابط عمومی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های تهران تشکیل شده که به دنبال آن کمیته ستاد اربعین به شهرستان‌های استان تهران واگذار خواهد شد.

صائبی گفت: دانش‌آموز خبرنگاران پانا و فعالان حوزه تولید محتوا «آوانما» می‌توانند محتواهای تولیدی خود را با موضوع اربعین برای روابط عمومی استانداری تهران ارسال کنند تا در کانال اطلاع رسانی با ذکر نام دانش‌آموز خبرنگار بارگذاری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ