فعالیت روزانه ۲۱ اکیپ نظارتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از فعالیت روزانه ۲۱ اکیپ نظارتی شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر کیامهر با اشاره به تداوم نظارت‌های اکیپ‌های بازرسی این شرکت بر مصرف برق ادارات استان، عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف شروع از بخش‌های دولتی است چرا که دستگاه‌ها و ادارات دولتی به عنوان نهادهای دولتی باید سرلوحه مدیریت مصرف باشند و همکاری این بخش‌ها با برنامه‌های مدیریت بار تابستان کمک به بیت المال نیز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: براین اساس اکیپ‌های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در قالب ۲۱ تیم، بازرسی‌ها و نظارت‌ها را تا پایان شهریورماه به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: روزها و هفته‌های پیش رو هوای بسیار گرمی پیش رو داریم که به تبع این افزایش دما بار مصرف برق نیز روز به روز افزایش می‌یابد بنابراین انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق خود را بیش از پیش مدیریت کنند و کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری و به مدار آوردن ژ نراتورها در ساعات اوج مصرف را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

وی در ادامه به قطعی برق ۵۷ اداره پر مصرف اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیک تابستان سال جاری تاکنون برق ۵۷ مشترک اداری پر مصرف این استان قطع شده است و برای ۴۷۵ اداره غیر همکار اخطار قطعی صادر و بیش از یک هزار و ۱۲ اداره توسط اکیپ‌های نظارتی شرکت مورد رصد و پایش قرار گرفته است.

کیامهر اضافه کرد: اسامی مشترکان اداری که مصوبه ابلاغی هیأت وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکرده و مصارف برق خود را کاهش نداده‌اند طبق لیستی در اختیار فرمانداری‌ها و مراجع ذی ربط قرار گرفته است و در صورت تداوم این بی توجهی‌ها این اسامی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ