آمریکا شریک جرم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان است

اقتصاد ایران: سازمان عفو بین الملل به آمریکا درباره تأمین تسلیحات برای رژیم صهیونیستی در جنگ غزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، توحش رژیم صهیونیستی در غزه با تسلیحات اهدایی آمریکایی و حمایت‌های سیاسی این کشور همراه بوده است به طوری که واشنگتن تاکنون ۳ بار از تصویب قطعنامه در شورای امنیت برای پایان بخشیدن به این جنگ ممانعت به عمل آورده است. از این رو، تردیدی نیست که ایالات متحده در این نسل کشی شریک جرم تل آویو است.

بر این اساس، پائول اوبرایان، مدیر عفو بین الملل امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا در جریان این امر قرار دارد که اسرائیل به صورت غیرقانونی در حال استفاده از تسلیحات ساخت این کشور برای جنایت جنگی (در غزه) بوده و این امر بدان معنا خواهد بود که واشنگتن بیش از پیش همدست این جنایات به دلیل تأمین تسلیحاتی اسرائیل است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دولت آمریکا شواهد زیاد و کافی از سوی کارشناسان از سرتاسر جهان درباره استفادi از تسلیحات آمریکایی در جنایت جنگی و کشتار غیرقانونی مردم از سوی اسرائیل دریافت کرده است.

اوبرایان با هشدار به کاخ سفید درباره سیاست‌هایش پیرامون جنگ غزه، خاطر نشان می‌کند: ادامه انتقال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل باعث خواهد شد آمریکا شریک جرم زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی از سوی تل آویو به دلیل کمک تسلیحاتی به این رژیم شود.

وی در پایان افزود: هر کشوری که اقدام به ارسال تسلیحات به کشور ناقض کننده قوانین بین المللی کند نه تنها تعهدات خود را بر احترام به قوانین بین المللی نقض خواهند کرد بلکه به وقوع این رخدادهای ضدبشری و اعمال ناروا کمک می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ