کاربران ایکس‌باکس به‌گوش؛ کال آو دیوتی Modern Warfare 3 فردا به گیم‌پس اضافه می‌شود

اقتصاد ایران: بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ پس از شایعات فراوان فردا به سرویس گیم‌پس مایکروسافت می‌آید.

مایکروسافت بازی Call of Duty: Modern Warfare III که سال گذشته منتشر شد، فردا به سرویس ایکس‌‌باکس گیم‌پس اضافه می‌کند. این اولین‌باری است که بازی کال‌آو‌دیوتی در سرویس گیم‌پس دردسترس قرار می‌گیرد و نیز آخرین عنوان این فرانچایز پرطرفدار است که محتوای انحصاری پلی‌استیشن دارد؛ چراکه مایکروسافت اکنون مالک اکتیویژن بلیزارد، سازنده‌ی کال‌آو‌دیوتی است.

بنابر پست بلاگ ایکس باکس، «بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳» از ۲۴ جولای (۳ مرداد) برای ایکس‌‌باکس گیم‌پس برای کنسول و پی‌سی گیم‌پس و ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت در‌دسترس خواهد بود. این اتفاق، تنها چند هفته پس از افزایش قیمت سرویس بازی اشتراکی مایکروسافت رخ می‌دهد.

اوایل ماه جاری میلادی، مایکروسافت از افزایش قیمت سرویس گیم‌پس برای پلتفرم‌های مختلف خبر داد. انتشار بازی مهمی مانند مدرن وارفر ۳، می‌تواند تا حدی از ناراحتی کاربران درباره‌ی افزایش هزینه‌ها کم کند که در برخی مناطق تا ۲۵ درصد نیز رسیده است.

مقالات مرتبط:
  • مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری ایکس و گیم پس را افزایش داد
  • منابع آگاه: کالاف دیوتی ۲۰۲۴ وارد ایکس‌باکس گیم پس می‌شود

قیمت ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت از ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) با ۳ دلار افزایش، به ۱۹٫۹۹ دلار در ماه می‌رسد. افزون‌‌بر‌‌‌این، قیمت پی‌سی گیم‌پس به ۱۱٫۹۹ دلار در ماه افزایش می‌یابد. مایکروسافت قصد دارد در ماه‌های آینده گزینه‌ی جدیدی به نام ایکس‌‌باکس گیم‌پس استاندارد را با دسترسی به قابلیت بازی چندنفره و بدون دسترسی به بازی‌های جدید اضافه‌شده به این سرویس در‌اختیار کاربران جدید قرار دهد.

مایکروسافت قصد دارد بازی Call of Duty: Black Ops 6، قسمت بعدی از فرانچایز محبوب اکتیویژن را اواخر امسال به سرویس گیم‌پس بیاورد. مشترکان فعلی ایکس‌باکس گیم‌پس برای کنسول و ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت و پی‌سی گیم‌پس به بلک آپس ۶ دسترسی خواهند داشت. اعضای جدید برای دسترسی به این بازی از روز اول، باید اشتراک آلتیمیت را بخرند یا از پی‌سی گیم‌پس استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ