گردان امام حسین (ع) شناسنامه انقلابی گلوگاه است

اقتصاد ایران: گلوگاه - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به تقدیم ۳۵۰ شهید در گلوگاه، گردان امام حسین علیه السلام را شناسنامه انقلابی شهرستان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلوگاه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شناسنامه انقلابی گلوگاه در گردان امام حسین علیه السلام آمده است، اظهار داشت: شهرستان گلوگاه با تقدیم قریب به ۳۵۰ شهید ۷۰۰ جانباز و آزاده نقش خود را در دفاع مقدس به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و ارزش‌های بزرگ آن دوران قله ایستادگی مقاومت عزتمندی و معنویت بود، افزود: در شرایط جنگ فرهنگی و اقتصادی نیازمند معنویت، اخلاق و ایمان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال سال شهدایی استان مازندران است، اضافه کرد: آثار و برکات دومین اجلاسیه استانی شهدا و هفته دفاع مقدس در رویداد بزرگ فرهنگی پیش رو باید با برنامه‌ریزی دقیق ماندگاری پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: زنده بودن یاد شهیدان و سیره شهدا و ارزش‌ها به جامعه ما صلابت انقلابی و بصیرت می‌دهد.

وی اذعان داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس همه بخش‌های جامعه باید فعالانه نقش آفرین باشند به ویژه بخش‌های مرتبط با کودکان نوجوانان و خانواده‌ها باید فعال‌تر باشند و برنامه‌ریزی داشته باشند و نیز باید به جوانان میدان کار و تلاش بدهیم.

این مسئول بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ، بصیرت افزایی و جهاد تبیین دانست و ادامه داد: هر مجموعه‌ای باید تلاش کند عملکرد خود در دوران دفاع مقدس را جمع آوری و مستندسازی کند.

سرهنگ سلامی تصریح کرد تجلیل و تکریم از مجاهدان فی سبیل الله باید به یک برنامه ثابت سالانه تبدیل شود.

این مسئول با تاکید بر ثبت وضعیت گلوگاه در سامانه جامع دفاع مقدس تصریح کرد: یادمان شهید گمنام سایت اداری گلوگاه باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: ما انتظار حمایت جدی از برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت را داریم؛ این حمایت‌ها سرمایه‌گذاری فرهنگی در شرایط جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای دشمن است.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلوگاه یک دفتر سازمانی و اداری نیست انتظار داریم این دفتر ایجاد شود تا داوطلبانه سیاست گذاری، ریل گذاری و هماهنگی در این حوزه صورت پذیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ