پیش اجلاسیه شهدای شرق مازندران در گلوگاه برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: گلوگاه - فرماندار گلوگاه گفت: پیش اجلاسیه شهدای شرق استان به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود و باید بهترین برنامه ها را تهیه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داوودی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهدا اظهار داشت: برای تجلیل و تکریم شهدا کارهای زیادی انجام شده و باید بیشتر از این انجام شود. باید بیشتر وقت بگذاریم به دیدار خانواده شهدا برویم و حرف‌ها و نگفته‌های آنها را بشنویم.

وی با بیان اینکه با نسلی مواجه هستیم که شهید را نمی‌شناسد و باید برای آنها تبیین کنیم، افزود: امروز دانش آموزان با نظام مسائل و آسیب‌های ناپدید مواجه هستند و باید داده‌های دقیق داشته باشیم و آسیب‌های جدید را به روز شناسایی کنیم و برای تجویز درست نسل جدید برنامه داشته باشیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه این جلسات باید به عنوان راهبردی برای نسل‌های بعدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید قلوب را به سمت خودمان برگردانیم و مسیر جدید را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از تکریم فرهنگ ایثار و شهادت تکریم والدین و همسران و فرزندان شهدا هستند، بیان کرد: نباید اجازه دهیم خانواده‌های شهدا مورد تضعیف قرار بگیرند و نسبت به تقویت این قشر ارزشی جامعه باید تلاش کنیم و آسیب‌ها را مدیریت کنیم.

داودی با اشاره به تشییع باشکوه شهید گمنام در شهرستان گلوگاه بیان کرد: مردم قدرشناسی خود را نشان دادند و در حوزه ساخت یادمان شهید گمنام اقداماتی انجام شده است و اعتباری برای این یادمان در نظر گرفته شده است و خیرین نیز قسمتی از کار را بر عهده گرفتند.

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه هیئت امنای شهدای گمنام یک کار مردمی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید را باید مغتنم بدانیم و باید تلاش کنیم محافل مقدماتی شکل‌گیری بزرگترین کنگره استان مازندران که معرفی شخصیت‌ها و شهامت‌های رزمندگان دیار علویان است به بهترین شکل برگزار شود.

وی از برگزاری پیش اجلاسیه شهدای مازندران در شرق استان به میزبانی گلوگاه خبر داد و بیان کرد: باید تلاش کنیم بهترین برنامه را ارائه کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ