کاتاروهای آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند

اقتصاد ایران: تبریز- مربی تیم ملی کاتا کشور گفت: کاتاروهای آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، احد شاهین عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی افزود: آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در بخش کاتا چهارم مرداد ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ورزشکاران باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مربی تیم ملی کاتا ایران و از مربیان موفق آذربایجان شرقی عنوان داشت: پیش از این نیز سه بار اردوی انتخابی برگزار شده است که در مرحله پایانی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهریور ماه به میزبانی چین و فیلیپین برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

شاهین در خصوص ورزشکاران استان حاضر در این مسابقات اذعان کرد: در کاتا تیمی رده سنی نوجوانان و جوانان متین فریمند، عطا رفیعی، علیرضا صمدی و امیرعلی میرزا زاده حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در رده سنی امید مبین جباری، و در رده بزرگسالان کاتا انفرادی صدرا شیدزی پدیده کاتا ایران و در کاتا تیمی سهند اسلامی، صدرا شیدزی، مهدی شاهین، مهدی حق نظری و یحیی پیشزری نمایندگان آذربایجان شرقی در این مسابقات خواهند بود.

مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به مسابقات جهانی سال گذشته بیان داشت: در مسابقات جهانی سال گذشته موفق شدیم با حضور در شش تیم برتر مسابقات جهانی مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ اسپانیا را دریافت کنیم که اول آذرماه برگزار می‌شود و امیدواریم دست پر از این مسابقات برگردیم.

شاهین با بیان اینکه کاتارو های آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند، توضیح داد: با اولین حضور در مسابقات جهانی نتیجه بسیار خوبی بدست آمد و از سال گذشته برنامه ریزی شد تا در جام جهانی سال جاری عملکرد خوبی به ثبت برسانیم و تمامی این برنامه‌ها به اجرا درآمده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ