آیفون تاشدنی اپل تا دو سال آینده از راه می‌رسد؛ اما نه برای رقابت با زد فولد

اقتصاد ایران: ظاهراً در دو سال آینده شاهد رونمایی آیفون‌های تاشدنی خواهیم بود که ممکن است شباهت‌هایی به تاشدنی‌های سامسونگ داشته باشند.

طبق گزارش The Information، اپل همچنان در حال کار روی آیفون تاشدنی است که احتمال دارد زودتر از سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه نشود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به‌صورت افقی تا می‌شود؛ شبیه به طراحی صدفی‌شکل گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ.

اوایل اسفند ۱۴۰۲، The Information گزارش داد که اپل در مراحل اولیه‌ی تولید دو نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون تاشدنی قرار دارد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد اکنون اپل روی طراحی خاصی به‌توافق رسیده است؛ چرا‌که The Information می‌گوید این دستگاه نام مستعار داخلی (V68) دارد. این موضوع نشان می‌دهد این ایده فراتر از مرحله‌ی مفهومی پیشرفت کرده و درحال‌حاضر با مشارکت تأمین‌کنندگان در حال ساخت است.

همان‌طور‌که اشاره شد، گوشی تاشدنی اپل قصد ندارد با گوشی تاشدنی‌ای شبیه به زد فولد ۶ سامسونگ رقابت کند و طراحی شبیه به طراحی زد فلیپ ۶ (طراحی صدفی) خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، اپل همچنان در حال تلاش برای هرچه کم‌عمق‌ترکردن خط تا این گوشی آيفون در حالت باز و نازک‌تر‌کردن دستگاه است. این گزارش، گزارش اخیر Digitimes را تأیید می‌کند که جزئیات مشابهی ازد برنامه‌های اپل برای گوشی تاشدنی ارائه می‌دهد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال کار روی دستگاه تاشویی شبیه به مک‌بوک است که عرضه‌ی آن می‌تواند از سال ۲۰۲۶ آغاز شود.

علاوه‌بر کار روی گوشی‌های تاشدنی، The Information گزارش می‌دهد که اپل ممکن است در حال آماده‌شدن برای به‌روزرسانی آیفون سال آینده با دیافراگم مکانیکی باشد که به کاربران امکان می‌دهد تا به افکت عمق میدان دست پیدا کنند.

مقالات مرتبط
  • تغییرات چشمگیر طراحی آیفون‌های ۲۰۲۵ اپل در راه است؛ آیفون SE 4 در گام نخست
  • آیفون SE 4 احتمالاً با نمایشگر OLED، طراحی جدید و قیمت بالاتر عرضه می‌شود

افکت عمق میدان باعث تارشدن پس‌زمینه تصویر و در‌عین‌حال حفظ فوکوس روی سوژه می‌شود. همچنین، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی آیفونی بسیار نازک‌تر برای سال ۲۰۲۵ است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ