جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزیدگان خود را شناخت

اقتصاد ایران: اهواز - نفرات برگزیده بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار شد که پس از داوری‌های انجام شده نفرات برتر هر بخش مشخص شدند.

در بخش صحنه‌ای، نرگس نوری و حسین مختاری با نمایش روزی روزگاری همین کوچه پایینی، برگزیده بخش طراحی نور شدند. همچنین مرضیه نوری با همین نمایش در بخش طراحی لباس شایسته تقدیر شد. محمود بیاتی با نمایش نوبت، برگزیده طراحی لباس شد. در بخش طراحی صحنه آتنا فارسیجانی با تئاتر رقص ماهی مرده، شایسته تقدیر شد و داود پارسا با نمایش مادرم زری سر زا رفت به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شد، همچنین این هنرمند، در بخش موسیقی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است در بخش موسیقی نمایش صحنه‌ای، فرزاد رمضانی و میلاد بهداروندی با نمایش خرمشهر به عنوان برگزیده انتخاب شدند. رؤیا زارع با نمایش نوبت و اعظم سلیمانی با تئاتر رقص ماهی مرده شایسته تقدیر بخش بازیگر زن شدند، همچنین مریم دهقانی با نمایش هاراگیری و راضیه فصیح با نمایش مادرم زری سر زا رفت مقام سوم این بخش را کسب کردند، شکوفه عاشوری با نمایش مادرم زری سر زا رفت و رز ایرانمنش با نمایش نوبت به عنوان نفرات دوم معرفی شدند، زینب عندلیب نیز با نمایش خرمشهر موفق شد رتبه اول بازیگر زن را به خود اختصاص دهد.

در بخش بازیگری مرد، رضا فتوت خواه و ماکان وارسته با تئاتر پابرهنه در بهشت شایسته تقدیر شدند. علی هیهاوند با نمایش بین یه عالمه ماهی و شایان سلطانی با نمایش رقص ماهی مرده رتبه سوم، مجید اقبالی با نمایش خرمشهر و محمدامین محمدی با نمایش هاراگیری رتبه دوم و داود پارسا با نمایش مادرم زری سر زا رفت مقام اول را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است در بخش نمایشنامه نویسی، قاسم لطفی با نمایش خرمشهر و شهرام سلطانی با تئاتر رقص ماهی مرده عنوان سومی را کسب کردند، اصغر گروسی با نمایش هاراگیری و مرتضی شاه کرم با نمایش نوبت به عنوان نفرات دوم و محمود خرم آزادی با نمایش مادرم زری سر زا رفت به عنوان نفر اول شناخته شدند.

در بخش کارگردانی نیز رتبه سوم به سحر محسنی و علی هیهاوند با نمایش بین یه عالمی ماهی رسید، مجید اقبالی با تئاتر خرمشهر مقام دوم را به دست آورد و داود پارسا با نمایش مادرم زری سر زا رفت اول شد.

گفتنی است در بخش خیابانی این جشنواره، شهناز آئینی با نمایش سفر به عنوان شایسته تقدیر طراحی لباس شناخته شد و رکسانا ذوقی و دینا ارشادی با نمایش مستر دیفال برگزیده شدند.

در بخش طراحی فضا، احسان بحرینی و آرزو جعفری با نمایش یادگاری شایسته تقدیر و علی ربیحاوی پور با نمایش مجنون به عنوان برگزیده شناخته شدند. شهرام عرب زاده، جلال نردی نژاد و امیر بژوهی با تئاتر زخمه بردار شایسته تقدیر بخش موسیقی شدند، نمایش یادگاری علی خاتمی و هشت خان نیز مالک استانی شدند.

رتبه سوم بازیگری زن به آمنه پورحسینی با نمایش گلدمن و مریم طرفی با نمایش‌های قهرمان غریب و زخمه بردار رسید. آرزو جعفری با نمایش یادگاری و آرزو کریمی با نمایش هشت خان رتبه دوم را کسب کردند و هیئت داوران در این بخش شخصی را حائز رتبه اول ندانستند.

علی هیهاوند، هادی احمدی و علی ربیحاوی پور با نمایش مجنون شایسته تقدیر، مالک آبسالان با تئاتر سفر رتبه سوم، مجتبی بلاشی با نمایش یادگاری رتبه دوم و سیدمهرداد کاوسی با نمایش هشت خان رتبه اول بخش بازیگری مرد را به خود اختصاص دادند.

در بخش طرح و ایده، رتبه سوم به پژمان شاهوردی با نمایش سفر رسید، حیدر رضایی با نمایش هشت خان دوم شد و سمانه شاهرخی ساردو با تئاتر یادگاری رتبه اول را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در بخش کارگردانی نیز مالک آبسالان با نمایش سفر، علی ربیحاوی پور با نمایش مجنون به ترتیب رتبه‌های سوم و دوم را کسب کردند و مقام اول نیز به احسان بحرینی و آرزو جعفری با نمایش یادگاری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مسافر آستانه، توحید معصومی و خیراله تقیان پور داوران این جشنواره بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ