آغاز اعزام زائران راهیان نور اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از امروز تا ۱۵ شهریور شاهد عزیمت کاروان راهیان نور به مناطق شمالغرب کشور از استان اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش عطایی عصر سه‌شنبه در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور به مناطق شمال‌غرب در اردبیل، اظهار کرد: این زائران در قالب هشت اتوبوس و به تعداد ۲۸۰ نفر راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب شدند تا با فضای سلحشوری و جانفشانی رزمندگان اسلام در این مناطق عملیاتی بیشتر آشنا شوند.

وی حرکت معنوی و ارزشی راهیان نور را حرکتی بر محور تبعیت از سیره و سلوک شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: ما به تقویت و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت نیاز داریم و نسل آینده باید بیشتر با غنا و محتوای این گنجینه عظیم آشنا شوند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: قرار است تا ۱۵ شهریورماه بیش از هفت هزار نفر بسیجی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب عزیمت کنند تا از برنامه‌های تدارک دیده شده، بهره‌مند شوند.

عطایی به تقارن این برنامه با ماه محرم و صفر اشاره کرد و افزود: در کنار قرائت زیارت عاشورا، در این برنامه سعی بر این است تا عزاداری و مداحی نیز انجام و حضور در آئین‌های سنتی و معنوی مناطق شمال‌غرب در عزاداری سیدالشهدا (ع) نیز به نمایش گذاشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همکاران ما در استان آذربایجان غربی برنامه علمداران ولایت را برای زائران راهیان نور در نظر گرفتند تا در بستر این برنامه فرهنگی و هنری بتوانند نوجوانان و جوانان را بیشتر با آسیب‌های فضای مجازی و در نقطه مقابل فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا کنند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: بازدید از یادمان‌های شهدا و حضور در آئین‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اخلاق‌محور نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این حرکت معنوی عظیم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ