الیاسی: تراکتور برای قهرمانی در لیگ برتر وارد مسابقات می شود

اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: امسال تیمی آماده کرده ایم که برای قهرمانی خواهد جنگید و این عنوان را به هواداران تقدیم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس الیاسی در حاشیه مراسم برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و چهارم اظهار داشت: بازیکنان تراکتور از آمادگی خوبی برخوردار هستند و کارها به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. ما برای کسب عنوان قهرمانی در فصل بیست و چهارم قدم خواهیم گذاشت و فرقی نمی‌کرد که در کدام هفته با چه تیمی بازی داشته باشیم.

او ادامه داد: او در رابطه با فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: ما مانند هر سال به خواسته هواداران خود احترام گذاشتیم و مطابق با لیاقت باشگاه تراکتور بازیکنان جذب تیم شدند و انشاالله با کسب عنوان قهرمانی بتوانیم جوابگوی هواداران خود باشیم.

الیاسی افزود: ما هر سال تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کرده‌ایم و امسال مصمم هستیم تا به قولی که به هواداران خود داده‌ایم عمل کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در خصوص محرومیت احتمالی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم بابت شکایت باشگاه پرسپولیس گفت: ما ۱۰۰ درصد قانونی با بیرانوند قرارداد امضا کرده‌ایم و هیچ مشکلی در این زمینه نیست. هر کدام از بازیکنان ما مدیربرنامه‌های خودشان را دارند و اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتور فقط با یک مدیربرنامه کار می‌کند، صحت ندارد.

الیاسی تصریح کرد: مسائلی که به دروغ مطرح می‌شود جای بحثی در آن نیست. بازی برابر پرسپولیس هیچ حاشیه‌ای ندارد و مانند سایر دیدارها برای ما می‌ماند و ما برای قهرمانی می‌جنگیم. «اسکوچیچ» مربی حرفه‌ای است و با لیگ برتر ایران آشنا است و به احترام هواداران و مالک باشگاه تراکتور عهده دار هدایت تیم شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ