فاطمی: دلم با چادرملو بود و به استقلال نرفتم

اقتصاد ایران: سرپرست تیم فوتبال چادرملو اردکان درباره رد پیشنهاد همکاری با باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز فاطمی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: اعضای کادر فنی تلاش می‌کنند به بهترین شکل تیم ما آماده شود. می‌خواهیم از همین هفته‌های اول نشان بدهیم تیمی پرقدرت هستیم و حرف برای گفتن داریم.

وی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شهیدنصیری یزد پیش از شروع فصل، افزود: بلافاصله بعد از هفته پایانی لیگ یک، مسئولان مشغول تلاش هستند تا ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی در لیگ برتر آماده شود. با توجه به اینکه ورزشگاه ما قدیمی است، طبیعتاً کمی زمان‌بر است که به آن استانداردهای لازم و مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد. به احتمال زیاد و 90 درصد از همان هفته‌های اول ورزشگاه شهید نصیری آماده خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال چادرملو اردکان ادامه داد: اگر هم ورزشگاه آماده نشود، بعد از هفته سوم به دلیل برگزاری بازی تیم ملی، لیگ تعطیل خواهد شد. ان‌شاءالله در هفته چهارم، ورزشگاه شهید نصیری یزد آماده میزبانی از مسابقات چادرملو خواهد بود.

فاطمی راجع به نقل‌وانتقالات چادرملو اردکان یزد، تصریح کرد: آقای اخباری خیلی با حوصله و دقیق مسئله نقل‌وانتقالات را پیش می‌برد. قرارداد تمام بازیکنان مدنظر وی تمدید شد و امروز هم با یک بازیکن سوریه‌ای قرارداد امضا کردیم. فکر می‌کنم ان‌شاءالله در این زمینه هم مشکلی نداریم و هفته به هفته نتایج لازم را کسب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سرپرستی استقلال را نپذیرفت، گفت: از هیئت مدیره محترم باشگاه استقلال و آقای سمیعی تشکر می‌کنم که بنده گزینه مدنظرشان بودم. با توجه به اینکه چادرملو تیمی نوپاست و آقای عطایی از دوستان خوب بنده و اینکه به همراه سعید اخباری و دیگر دوستان، دست به دست هم دادیم تا تیم را به لیگ برتر بیاوریم، یک جوری دلم با این تیم بود و خواستم کنار همین تیم باشم. مردم خوب استان یزد بعد از 20 سال دوباره در لیگ برتر نماینده دارند. آنها لایق این هستند که تیم‌شان در لیگ برتر باشد و هدف‌گذاری ما هم همینطور است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ