محور آمل - سرخ رود به جاده مرگ تبدیل شده است

اقتصاد ایران: محموداباد- امام جمعه سرخ رود وجود جاده مرگ موسوم به محور سرخ رود - آمل را از مشکلات و چالش های اساسی این شهر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اولین کسی که رسالت تبلیغ نماز جمعه و دستور به آن می‌دهد، خدا است و کوچک‌ترین خلل اگر از سوی ما صورت گیرد باید جوابگوی خداوند باشیم.

وی تصریح کرد: نماز جمعه امروز در تراز انقلاب است بنابراین در راستای ترویج آن در نظام اسلامیت و انقلابی بودن باید تلاش کرد.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: همه بنگاه‌های تبلیغاتی در جهان در تلاش هستند که خللی در برگزاری نماز جمعه ایجاد کنند اما نظام ما بر پایه توحید است و هرگز به آن خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر هم، پایه و اساس آن همان توحید است، اگر بخواهیم تعریفی از نماز جمعه داشته باشیم، باید در تراز انقلاب آن را حفظ کنیم.

وی یادآور شد: با هدف و برنامه از پیش تعیین شده قطعاً می‌توان گام‌های موثرتری برای مردم و دغدغه‌هایشان در خطبه‌ها اعلام کرد.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: اولین مشکل مهم مردم بخش سرخ‌رود در خصوص جاده مرگ (محور سرخ‌رود_آمل) که مورد بحث جدی است، همواره پیگیر آن هستیم، در خطبه‌های نماز جمعه و از استاندار مازندران خواستار توجه ویژه و تأمین بودجه ملی از کشور در این خصوص خواهیم بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: در بحث آب نیز که یکی دیگر از مشکلات مردم ولایتمدار این بخش است، مطالبه جدی داریم، با دکتر فیاضی نماینده مردم محمودآباد صحبت شد تا در مجلس پیگیری این مشکل باشند چراکه نیازمند بودجه ملی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه در خصوص این مطالبات بسیار تأثیرگذار است، افزود: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق برای رسیدن به مطالبات مردمی ما را یاری کنند.

امام جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: امام جمعه بلندگوی اسلام است و وظیفه فراجغرافیایی دارد، زبان گویای مردم است و در خطبه‌ها قطعاً از حق دفاع کرده و به مدیران اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ