لزوم برخورد با سهل‌انگاری‌ در جاده‌ دهدشت/مسوولین شانه خالی نکنند

اقتصاد ایران: دهدشت_ فرماندار کهگیلویه گفت: متولیان نباید از مسئولیت خود در رابطه با مشکلات جاده های دهدشت شانه خالی کنند و خواستار برخورد قانونی با سهل‌انگاری‌ها در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان افزود: بارها درخواست پرداختن به وضعیت جاده‌ها و حل مشکلات ناشی از آن در دهدشت را داشته و اکنون در مقابل خانواده‌های داغدار سرافکنده شده‌ایم.

وی تاکید کرد: هیچیک از مسئولینی که در این کار دخالت دارند، نباید از مسئولیت خود شانه خالی کنند.

فرماندار کهگیلویه افزود: در طول هشت ماه اخیر، دو بار معاون عمرانی استانداری و رئیس سازمان مدیریت را به محل تصادف آوردم و دوبار مدیرکل راه و شهرسازی را نیز به این مکان آوردم.

محقق زاده افزود: ما نمی‌توانیم تاوان مشکلات پیمانکاران را بدهیم، مردم حق دارند و ذهن آن‌ها نباید به سمت و سوی نادرست برده شود.

محقق زاده ادامه داد: پیمانکاری که تنها از این پروژه ۴ میلیارد تومان طلب دارد، وضعیت گروکشی ایجاد کرده است و این مسائل در فضای مجازی نیز بازتاب گسترده‌ای داشته و ما باید راهکارهای قانونی را برای حل مشکلات پیمانکاران دنبال کنیم.

وی افزود: شب گذشته، جلسه شورای تأمین تشکیل شد و من به صورت ویژه با دادستان شهرستان و دستگاه قضائی استان صحبت کردم که در استان برخوردی ویژه با سهل‌انگاری‌های موجود در جاده‌ها صورت گیرد.

محقق زاده گفت. بسیاری از تصادفات به دلیل خرابی جاده‌ها و مستهلک بودن ماشین و سرعت غیرمجاز رخ می‌دهد و باید علت‌ها مشخص شود.

محقق زاده همچنین اشاره کرد: مسیر ورودی‌های دهدشت به هیچ وجه قابل توجیه نیست و متولی اصلی آن راه و شهرسازی است.

وی افزود: مطالبات جدی مردم در این زمینه و تجمع خانواده‌های داغدار در فرمانداری بحق بوده و این موضوع در دستور کار بررسی قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ