ادوبی انبوهی از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی برای فتوشاپ و ایلستریتور معرفی کرد

اقتصاد ایران: ابزارهای هوش مصنوعی جدید فتوشاپ و ایلستریتور به طراحان کمک می‌کنند تا کارهای خود را بهینه‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر بیشتر انجام دهند.

ادوبی سعی می‌کند ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری به پلتفرم‌های خلاقانه‌ی خود اضافه کند. حدود یک ماه قبل ابزار Generative Recolor به نرم‌افزارهای این شرکت اضافه شد و اکنون شاهد رونمایی ابزارهای کاربردی‌ جدیدی برای فتوشاپ و ایلستریتور هستیم که برخی از آن‌ها از مدل هوش مصنوعی قدرتمند Firefly بهره می‌برند.

ادوبی چند ابزار جدید هوش مصنوعی جدید معرفی کرد که برای ازبین‌بردن خستگی ناشی از کارهای خاص طراحی شده‌اند. هیجان‌انگیزترین آن‌ها ابزار Generative Shape Fill و Enhanced Text to Pattern هستند که هر دو به فتوشاپ و ایلستریتور می‌آیند. Generative Shape Fill به شما اجازه می‌دهد متن موردنظرتان را برای پرکردن سریع فضای داخلی شکل‌های ترسیم‌شده تایپ کنید. ویژگی Enhanced Text to Pattern نیز به شما کمک می‌کند با دستوری ساده، طرح‌های ساده‌ ایجاد کنید. هر دو ابزار مذکور از مدل هوش مصنوعی قدرتمند Firefly ادوبی بهره می‌برند.

ابزار تبدیل متن به الگو در فتوشاپ
Adobe

به‌روزرسانی ادوبی سه ویژگی جدید به ابزار تولید تصویر این شرکت اضافه می‌کند. Style Reference به کاربر اجازه می‌دهد تا هر چیزی مثل آیکون‌ها را به سبک هنری خود ایجاد کند و Enhance Detail وضوح تصاویر را افزایش می‌دهد و Generate Image به شما اجازه می‌دهد تا بوم را به روشی که می‌خواهید، تنظیم کنید.

ابزار جدید انیمیشن در ایلستریتور
Adobe
مقالات مرتبط:
  • ادوبی لایت‌روم با پاک‌کن جادویی و بسیار تحسین‌برانگیز آپدیت شد
  • آپدیت بزرگ فتوشاپ؛ حالا می‌توانید با هوش مصنوعی تصاویر خلاقانه بسازید [تماشا کنید]

آپدیت ادوبی برای فتوشاپ و ایلستریتور مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که Firefly از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند؛ اما هدفشان کمک به هنرمندان دیجیتال است:

  • Mockup: به شما اجازه می‌دهد تا در ایلستریتور به‌راحتی نمونه‌های اولیه‌ی بصری و باکیفیت از آثار هنری را روی اشیائی مثل بسته‌بندی محصولات، پوشاک و... ایجاد کنید. این کار با تنظیم خودکار آثار هنری برای مطابقت با منحنی‌ها و لبه‌های شیء واقعی انجام می‌شود.
  • Dimension: در ایلستریتور به طراحان کمک می‌کند تا اندازه‌ی دقیق پروژه‌ها را فقط با چند کلیک برای طراحی بسته‌بندی، نقشه‌های معماری، الگوهای مد و... ترسیم کنند.
  • Retype: در ایلستریتور به طراحان کمک می‌کند تا به‌راحتی متن استاتیک را به متن قابل‌ویرایش تبدیل و فونت مناسب را برای پروژه‌ها پیدا کنند.
  • قابلیت‌های انتخاب پیشرفته در ایلستریتور ازجمله Enclosed Rectangular Marquee Selection به طراحان کمک می‌کند تا اشیاء را با دقت و ظرافت بیشتری انتخاب کنند؛ قابلیتی که به‌خصوص در طرح‌های پیچیده و شلوغ مفید است.
  • * قابلیت‌های زوم و پیمایش پیشرفته در ایلستریتور عملکرد سریع‌تر و روان‌تری ارائه می‌دهد تا طراحان بتوانند به‌سرعت و به آسانی در اسناد بسیار پیچیده حرکت کنند و از مقیاس‌پذیری بین ۳٫۱۳ تا ۶۴٬۰۰ درصد بهره ببرند.
  • نواروظیفه‌ی متنی: با ارائه‌ی منویی که برای انجام مراحل بعدی فرایند طراحی کاربر در نظر گرفته شده است، سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد.
  • Selection Brush: امکان انتخاب و ترکیب و اعمال فیلترها را با روش بصری در فتوشاپ فراهم می‌کند.
  • Adjustment Brush: در فتوشاپ به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی تنظیمات را روی قسمت‌های خاصی از تصاویر اعمال کنند.
  • نسخه‌ی بهینه‌ی ابزار تایپ در فتوشاپ روش‌های ساده‌تر و سریع‌تری برای ایجاد لیست‌های نقطه‌ای و شماره‌گذاری و بهبود نواروظیفه‌ی متنی برای کار با اشکال و چرخش اشیاء ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ