بازسازی عتبات راهی برای توسعه فرهنگ اربعین و زیارت است

اقتصاد ایران: تهران- امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اربعین از معجزات امام حسین (ع) و رویکرد جدیدی در نحوه زندگی است گفت: بازسازی عتبات راهی برای توسعه فرهنگ اربعین و زیارت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ریشه همه خوبی‌ها ائمه اطهار هستند، در میان امامان معصوم نیز امام حسین (ع) مغناطیسی است که همه ائمه دل‌ها را با ایشان مرتبط کرده اند.

صدیقی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت دل‌ها است، گفت: اربعین از معجزات امام حسین (ع) و رویکرد جدیدی در نحوه زندگی است که طی آن میلیون‌ها انسان در یک محیط محدود با امکانات کم و بدون هیچ نزاعی در اوج صفا و محبت کنار هم جمع می‌شوند و این شعائر را زنده نگه می‌دارند.

امام جمعه موقت تهران بازسازی و ساخت حرم های مقدس را راهی برای توسعه فرهنگ اربعین و زیارت دانست و افزود: با برنامه ریزی های فرهنگی، بنیادی و اساسی در ابعاد مختلف می‌توان امکان را برای حضور بیش از پیش زائرین فراهم کرد.

وی عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات، این افتخار را دارد که مشمول عنایت علوی و حسینی قرار گرفته و در هر یک از عتبات عالیات علمی را بالا برده و مدالی از این بزرگواران دریافت کرده و اثری در بازسازی، توسعه یا احداثی جدید از خود به یادگار گذاشته است.

امام جمعه موقت تهران گفت: سردار شهید سلیمانی از ارکان اساسی بازسازی عتبات عالیات بودند و امروز نیز خون ایشان در این امر یاری رسان شده است.

صدیقی بیان کرد: محبانی که امروز نیز در حوزه بازسازی عتبات عالیات فعال هستند، عاشقانه در میدان لحظه شماری می کنند و از فرصت‌ها برای توسعه، بازسازی، زیبا سازی، برنامه ریزی و طراحی عتبات استفاده می‌کنند و انشاالله این رشته ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ