افزایش ۵.۵ درصدی جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه

اقتصاد ایران: تربت حیدریه- رییس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: شمار بیمه شدگان اصلی و تبعی این نهاد خدمات اجتماعی اکنون ۱۵۰ هزار و ۳۴۷ نفر است که رشد ۵.۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی مند ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: شمار بیمه شدگان اصلی و تبعی این نهاد خدمات اجتماعی اکنون ۱۵۰ هزار و ۳۴۷ نفر است که ۴۵ هزار و ۹۳۲ نفر از این تعداد، بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار و ۷۴۸ نفر مستمری بگیر اصلی و نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رشد ۵.۵ درصدی برخوردار است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه افزود: حوزه تأمین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار و زاوه را در برمی‌گیرد.

وی میزان بدهی کارفرمایان به این اداره را، ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال بابت ۲ هزار و ۱۵۰ کارگاه اعلام و اظهار کرد: چنانچه این افراد هر چه سریع‌تر در پرداخت بدهی خود حتی به صورت تقسیط اقدام کنند، با آنها همکاری تا مشمول پرداخت جریمه نشوند.

شریفی‌مند افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال مبلغ ۲ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان، افراد از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات و تعهدات بلندمدت و ۱۰۴ میلیارد ریال خدمات و تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه به افراد زیرپوشش پرداخت شده‌است.

۹ هزار و ۵۳۵ کارگاه فعال در شهرستان وجود دارد

رئیس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه تعداد کارگاه‌های فعال موجود در شهرستان‌های زیرپوشش را ۹ هزار و ۵۳۵ واحد عنوان و اظهار کرد: شمار کارگاه‌های نیمه فعال نیز پنج هزار و ۳۰۲ باب است.

وی افزود: در مدت یاد شده همچنین هزار و ۹۴۸ مورد بازرسی از کارگاه‌ها، هزار و ۶۱۱ مورد بازرسی فنی و هزار و ۵۶۸ مورد بازرسی ساختمانی انجام شد.

شریفی مند ادامه داد: یکی از مزیت‌های مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان، وجود بیمارستان رازی تأمین اجتماعی در تربت‌حیدریه است زیرا دیگر شهرستان‌های واقع در نیمه جنوبی خراسان رضوی از چنین امکانی برخوردار نیستند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تأمین اجتماعی در تربت‌حیدریه به طور مستقیم و رایگان از خدمات درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ