معاون برنامه‌ریزی وبشهر: اعطاء جایزه پیشرفت به شرکت‌های برتر

اقتصاد ایران: فرهادی معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: جایزه تعالی پیشرفت با محوریت فرآیندهای تحقیق توسعه و نگهداری و تعمیرات(نت)به شرکت های برگزیده اهدا خواهد شد.

- اخبار بازار -

به گزارش بیدنا، فرآیند ارزیابی شرکت‌های تابعه از تاریخ 3 مرداد ماه آغاز خواهد شد و پس از اتمام ارزیابی‌ها، به شرکت‌های منتخب در سطوح مختلف جایزه نفیس تعالی پیشرفت اهدا خواهد شد.

فرهادی با اشاره به اهمیت ارزیابی شرکت های تابعه گفت: بر اساس رویکرد مدیرعامل محترم وبشهر، وظیفه هلدینگ بر سه اصل هم‌افزایی، سیاست‌گذاری و نظارت و ارزیابی استوار است و در همین راستا فرایند ارزیابی به زودی آغاز خواهد شد.

 

به گفته فرهادی جایزه تعالی پیشرفت در سال‌های آتی نیز به برگزیدگان اهدا خواهد شد و پتانسیل گسترش در حوزه‌های مختلف از جمله هم‌افزایی، منابع انسانی، حقوقی، حسابرسی، تبلیغات، روابط عمومی و سایر حوزه ها را دارد.

 

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت وبشهر افزود: ارزیابی این فرایندها و ارائه راهکارهای بهبود با هدف احیای سهم بازار، نگهداشت و افزایش طول عمر تجهیزات، استفاده بهینه از منابع، کاهش هزینه های تعمیرات و اورهال، ایده پروری برای کسب سهم بازار بیشتر و خلق مزیت رقابتی برای زیر مجموعه ها در دستور کار هلدینگ قرارگرفته است.

فرهادی ادامه داد: این جایزه باعث ایجاد انگیزه و تقویت فرآیندهای تحقیق و توسعه و نگهداری و تعمیر شرکت‌ها می‌شود و گامی مهم در جهت افزایش بهره‌وری و کارایی در شرکت‌های تابعه خواهد بود.

وی در مورد زمان اهدا این جایزه نیز گفت: این جوایز طی همایشی تا قبل از اتمام سال مالی شرکت های تابعه، به  شرکت‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

 

 

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ