نوبیا Z60S پرو و Z60 اولترا معرفی شدند؛ پردازنده قوی‌تر با قابلیت‌های هوش مصنوعی

اقتصاد ایران: نوبیا دو گوشی جدید از سری Z60 را با تراشه‌ی قدرتمند و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کرد.

ZTE گوشی‌های جدید Z60S Pro و Z60 Ultra Leading Version را معرفی کرد. هر دو گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و تراشه‌ی قوی‌تر بهره می‌برند

مشخصات فنی و قیمت نوبیا Z60 Ultra Leading Version

پنل پشتی و جلویی گوشی نوبیا Z60 Ulta Leading Version
ZTE

نوبیا Z60 اولترا لیدینگ ورژن از نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد. هسته‌ی Cortex-X4 در کلاستر پرایم فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتزی دارد. فرکانس واحد گرافیکی تراشه نیز یک گیگاهرتز افزایش پیدا کرده است. نوبیا ادعا می‌کند تراشه‌ی قدرتمندتر Z60 اولترا از پسِ هر کاری برمی‌آید و می‌تواند مدل‌های ۱۰ میلیارد پارامتری هوش مصنوعی را به‌صورت آفلاین (روی دستگاه) اجرا کند.

پنل پشتی گوشی نوبیا Z60 Ultra Leading Version رنگ مشکی
ZTE

نمایشگر نوبیا Z60 اولترا از پنل ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دستگاه زیر نمایشگر قرار دارد و از الگوریتم‌هایی پیشرفته برای بهبود عکس‌های سلفی بهره می‌برد.

نسخه‌ی لیدینگ ورژن نوبیا Z60 اولترا ضمن بهره‌مندی از فناوری NeoVision AI Photography System 2.0 از دوربین اصلی ۳۵ میلی‌متری با حسگر جدید سری ۹ سونی بهره می‌برد. دوربین فوق عریض ۱۸ میلی‌متری دیافراگم بزرگ‌تری دارد و از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، مجموعه‌دوربین Z60 اولترا لیدینگ ورژن را تکمیل می‌کند.

پنل پشتی گوشی نوبیا Z60 Ultra Leading Version رنگ نقره‌ای
ZTE

جدیدترین گوشی ZTE، اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyOS 14 را اجرا می‌کند. انرژی گوشی از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۸۰ وات تأمین می‌شود.

نسخه‌ی لیدینگ ورژن از گوشی Z60 اولترا در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی از ۶۴۹ دلار در کانفیگ پایه با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود و به ۸۷۹ دلار در قوی‌ترین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی می‌رسد.

مشخصات فنی و قیمت نوبیا Z60S Pro

نوبیا Z60S Pro جانشین نوبیا Z50S Pro محسوب می‌شود و ویژگی‌های شاخص آن گوشی را با برخی بهبودهای جزئی ارائه می‌دهد.

نوبیا برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی، حسگر بزرگ‌تری در نظر گرفته و آن را به برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی از جمله Magic Eraser، الگوریتم عکاسی از آسمان شب و فرمت سینمایی فوق عریض ۶۵:۲۴ مجهز کرده است.

پنل پشتی گوشی نوبیا Z60S Pro رنگ آبی
پنل پشتی گوشی نوبیا Z60S Pro رنگ سفید
پنل پشتی گوشی نوبیا Z60S Pro رنگ مشکی

دوربین تله‌فوتو هشت مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار نمایشگر ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی از دیگر مشخصات نوبیا Z60S Pro محسوب می‌شوند.

مقالات مرتبط
  • بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [تیر ۱۴۰۳]
  • بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار ایران [خرداد ۱۴۰۳]

نوبیا Z60S Pro در سه‌ رنگ مشکی، آبی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد و قیمتش از ۵۶۹ دلار در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود و به ۷۶۹ دلار در قوی‌ترین کانفیگ می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ