سوپراپلیکیشن تپسی به طور رسمی رونمایی شد

اقتصاد ایران: تپسی طی یک نشست خبری از برنامه‌هایش برای ورود به حوزه‌های جدید و تبدیل شدن به یک سوپراپلیکیشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تپسی از برنامه‌هایش برای اضافه کردن محصولات جدید و تبدیل شدن به سوپراپ در یک نشست خبری که ۳۱ تیر ماه برپاش شد، رونمایی کرد. به این ترتیب، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت و خرید از فروشگاه ۳ حوزه‌ای خواهند بود که تا پایان سال ۱۴۰۳ برای کاربران تپسی در دسترس قرار خواهند گرفت.

پس از سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در بهمن سال گذشته، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره آینده تپسی مطرح شد. یکی از این پیش‌بینی‌ها، ادغام سرویس سایر شرکت‌های گلرنگ در تپسی و ارائه خدمات این استارتاپ در قالب یک سوپراپلیکیشن بود؛ چراکه بسیاری، خریدهای پی‌درپی گلرنگ در اکوسیستم استارتاپی را فراهم کردن زیرساخت برای یک تغییر بزرگ قلمداد می‌کردند.

مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل جدید تپسی در این باره به خبرنگاران گفت: «از روزهای ابتدایی سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در تپسی، یکپارچه کردن کسب‌وکارهای پلتفرمی گروه زیر یک چتر مورد بررسی قرار گرفت. در نتیجه با توجه به قابلیت‌های تپسی شامل شبکه گسترده کاربران، زیرساخت فنی کارآمد و تیم متخصص، تصمیم به ایجاد «گروه تپسی» و سوپراپلیکیشن گرفتیم تا بتوانیم به صورت متمرکز پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران باشیم.»

قدم اول: تپسی‌فود رونمایی شد

«تپسی به حوزه سفارش غذا ورود خواهد کرد». این خبری بود که بسیاری مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند. در رویداد یکشنبه، ادغام خدمات افود در اپلیکیشن تپسی رسما اعلام شد تا «سفارش غذا» جدیدترین حوزه سرویس‌دهی تپسی در کشور باشد. طبق این اطلاع‌رسانی، تمامی فعالیت‌های افود از این پس با نام تپسی‌فود انجام می‌شود.

به گفته مدیرعامل تپسی، برای حصول اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به کاربران تپسی، تپسی‌فود ابتدا برای بخشی از کاربران مشهد در دسترس قرار می‌گیرد و به‌ مرور برای کاربران سایر شهرها ارائه خواهد شد. او در ارتباط با ورود تپسی به حوزه سفارش غذا افزود: «امیدواریم این حضور و شکل‌گیری رقابت در بازار سفارش غذا، در نهایت باعث بهبود کیفیت سرویس‌دهی در این حوزه شود و انتظارات به حق جامعه برای دریافت خدمات بهتر را برآورده کند.»

سفارش از فروشگاه و سوپرمارکت، به‌ زودی در تپسی

تپسی در ادامه تشریح نقشه راه و مسیر آینده خود در این رویداد اعلام کرد که نگاه ویژه‌ای به خرید اینترنتی کالا دارد. از این رو خرید آنلاین از فروشگاه تا پایان مرداد و سفارش آنلاین از سوپرمارکت تا پایان سال به خدمات این شرکت اضافه خواهند شد.

سیدحسینی در این باره گفت: «استفاده از ظرفیت‌های موجود در هلدینگ گلرنگ به هدف یکپارچه کردن خدمات از اولویت‌های گروه تپسی است. از این رو خدمات دارتیل و اکالا به زودی در اپلیکیشن تپسی تجمیع خواهند شد. امیدواریم این اقدام به افزایش قدرت انتخاب مردم کمک و منجر به دسترسی آن‌ها به خدمات باکیفیت و با قیمت مناسب شود؛ چراکه وعده ما ارائه تجربه مثبت و منسجم از طریق سوپراپلیکیشن تپسی است.»

همچنین تپسی در این رویداد عنوان کرد خدماتی مثل خرید شارژ و پرداخت خلافی به زودی به عنوان قابلیت‌های جانبی به این سوپراپلیکیشن اضافه می‌شوند تا نیازهای اصلی کاربران از خدمات اینترنتی یکجا تامین شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ