رزمایش زکات دام در مناطق روستایی استان ایلام برگزار می شود

اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: رزمایش زکات دام در مناطق روستایی استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی در نشست مشترک با مدیران اداره کل امور عشایری استان بیان کرد: این رزمایش با همکاری اداره کل امور عشایری و با هدف ایجاد اشتغال برای خانواده‌های مددجو و نیازمندی است که نمی‌توانند تسهیلات اشتغال زایی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۷۵ رأس دام به عنوان زکات دام و انعام در استان جمع آوری شده است گفت: هدف این است که با انجام این رزمایش حداقل ۵۰۰ رأس دام بعنوان زکات از نیکوکاران روستایی و عشایری استان جمع آوری شود.

مرادی همچنین گفت: سال گذشته ۱۲ طرح اشتغال زایی دامداری از محل جمع آوری زکات دام اجراء شده و هدف این است امسال این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اداره کل امور عشایری استان همراه اصلی کمیته امداد در جمع آوری زکات بوده ضمن اینکه رسیدگی به مشکلات قشر دامدار و خدمت رسانی ویژه به آنان می‌تواند در مشارکت بیشتر قشر دامدار در زمینه جمع آوری زکات دام موثر باشد

حجت الاسلام هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایری استان نیز در این نشست گفت: یکی از اهدف مهم جمع آوری زکات تقسیم عادلانه آن بین نیازمندان و بهره گیری آنان از عواید این فریضه‌ی الهی است.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال از محل جمع آوری زکات یکی از کارهای ماندگار و ارزشمند بوده و تلاش ما در اداره کل امور عشایری استان این است که در زمینه‌ی ترویج و جمع آوری زکات بیشترین تعامل و همکاری را با کمیته امداد داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ