۶۰ پروژه عمرانی طرح‌های ابنیه ای در بهارستان در حال اجرا است

اقتصاد ایران: بهارستان- فرماندار بهارستان از عملیات اجرایی ۶۰ پروژه عمرانی در قالب طرح‌های ابنیه ای مربوط به شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بهارستان با اشاره به مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری به این شهرستان، گفت: خوشبختانه پروژه کمربندی جنوبی بهارستان که از مطالبات دیرینه مردم این منطقه بوده، انتخاب پیمانکار شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش مهم خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادها، از اصحاب رسانه خواست تا در کنار نقد عملکرد مسئولان، به انتشار خبرهای امیدوارکننده و انعکاس دستاوردهای نظام نیز اهتمام بورزند.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای تاکنون شاهد اجرای این تعداد پروژه عمرانی در بهارستان نبوده‌ایم، افزود: خبرنگاران می‌توانند با پیگیری و انعکاس این موضوع، به مردم در راستای آگاهی‌رسانی و امیدبخشی یاری رسانند.

وی همچنین با اشاره به ریل‌گذاری پروژه‌های عمرانی در این شهرستان، گفت: با حمایت‌های دولت و تلاش مسئولان، ریل‌گذاری در بهارستان با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.

فرماندار بهارستان در ادامه سخنان خود، از نگاه ویژه رئیس جمهور به این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهید رئیسی یادگارهای بسیار خوبی در بهارستان از خود به یادگار گذاشته‌اند و وظیفه ما است که با تلاش و کوشش خود، دین خود را به این شهید بزرگوار ادا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت روز خبرنگار، از برگزاری مراسمی ویژه برای تجلیل از خبرنگاران بهارستان در این روز خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده خبرنگاران، شاهد انعکاس تصویری زیبا از شهرستان بهارستان در سطح کشور باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ