عامل ۲۹ فقره خاموشی برق در اصفهان دستگیر شد

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق سیم برق شبکه هوایی و اعتراف متهم به ۲۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مامویتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که فاقد پلاک جلو بوده و همچنین پلاک عقب آن نیز دستکاری شده بود مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام می‌کنند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو مأموران آن را مورد بازرسی قرار داده و از صندوق عقب خودرو حدود ۱۵۰ متر سیم مسی هوایی کشف که بلافاصله خودرو توقیف و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با انتقال متهم به این پلیس تحقیقات تخصصی از وی انجام و در نهایت او که در مقابل مدارک و مستندات ارائه شده حرفی برای گفتن نداشت در نهایت به جرم سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی شهرستان اصفهان اعتراف و از ۲۹ فقره سرقت با همدستی ۲ فرد دیگر و یک مالخر اموال مسروقه پرده برداشت.

وی گفت: با اعترافات متهم هر دو همدست وی به همراه مالخر اموال مسروقه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در این عملیات مقادیری دیگر از کابل‌های مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ تُرکیان بااشاره به تحویل هر ۴ متهم به مرجع قضائی اظهار داشت: با توجه به ضررو زیان‌های فراوانی که سارقان کابل‌های برق به شبکه توزیع برق وارد آورده و باعث بروز اختلال در برق رسانی به منازل شهروندان می‌شوند طرح‌های ویژه ای برای مقابله با این نوع سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان هم می‌خواهیم در مواجهه با هر گونه قطع سیم برق توسط افراد غیر مجاز موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ