تعطیلی ۴ ساعته واحدهای صنفی شهرستان مشهد تا ۲۰ روز آینده

اقتصاد ایران: مشهد- معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: همه صنوف به استثنا اصناف با شرایط خاص بدون این که برق آنها قطع گردد اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی شریعت یار از تدابیری برای رفع کمبود برق خبر داد و اظهار کرد: از تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد به مدت ۲۰ روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف به استثنا اصناف با شرایط خاص بدون این که برق آنها قطع شود اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به کمبود برق در کشور و به منظور پیشگیری از قطعی برق واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از گسترش قطعی برق به سایر حوزه‌های مصارف، جلسه‌ای با حضور مسؤولان اتحادیه‌های صنفی مشهد در محل اتاق اصناف تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به توضیح و تبیین ضرورت کاهش مصرف برق و ضمن تقدیر و تشکر بابت درک صحیح همه حاضرین از موضوع، نقطه نظرات و پیشنهادهایی مطرح شد که حتماً باید در آینده مد نظر قرار گیرد.

شریعت یار افزود: در شرایط فعلی به اتفاق آرا مصوب شد که از تاریخ چهارشنبه ۳ مردادماه به مدت ۲۰ روز (ایام پیک مصرف برق و ورود سامانه گرمایشی در کشور) از ساعت ۱۳ الی ۱۷ همه صنوف به استثنا آن‌هایی که به علت شرایط خاص و ویژه مستثنی شده اند (که توسط اتاق اصناف اعلام شده است) بدون این که برق آنها قطع شود اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: همچنین مقرر شد همه واحدهای صنفی، بدون هیچ گونه استثنا تابلوهای تبلیغاتی (نئون و …) سردرب و داخل محیط صنفی خود را در بازه زمانی ۳ مردادماه تا ۲۳ ماه جاری در همه ساعات شبانه روز خاموش و شرکت توزیع نیروی برق مشهد گزارش کاهش مصرف برق به دلیل اجرای مصوبات فوق و میزان همکاری واحدهای صنفی در این خصوص را به صورت روزانه به این معاونت، اتاق اصناف و فرمانداری مشهد ارسال کند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف نیز علاوه بر نظارت لازم از طریق بازرسان اتحادیه‌ها، میزان همکاری انجام شده در راستای کاهش مصرف برق را به اتحادیه‌ها به نحو مقتضی منعکس تا به اعضا اطلاع رسانی و تقدیر و تشکر انجام پذیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ