امدادرسانی هلال احمر به ۳۴۰ حادثه در استان ایلام طی سال جاری

اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی هلال احمر به ۳۴۰ حادثه در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نجاتگران این جمعیت در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به ۲۴۰ حادثه مختلف امداد رسانی کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود؛ نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در این ایام ۷۶ مورد حادثه جادای، ۵۵ مورد حادثه کوهستان، ۳۳ مورد مراجعه حضوری، ۲۸ مورد حوادث شهری، ۲۱ مورد پشتیبانی آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع ،۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۷ مورد خدمات مناسبتی، ۲ مورد ساحلی و دریایی و ۲ مورد کارگاهی و صنعتی امدادرسانی کردند.

محمدی مقدم بیان کرد: در این حوادث ۱۰۸ نفر از مصدومین با استفاده از آمبولانس‌ها و بالگرد امدادی این جمعیت به مراکز درمانی انتقال و ۵۷ نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه درجریان فعالیت‌های امدادی این جمعیت در چهار ماهه نخست سال ۳۸۴ تیم عملیاتی در قالب ۱۳۸۱ نیروی عملیاتی در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده‌اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۲۰۰ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ پایگاه ثابت و موقت در استان ایلام فعال بوده، افزود: بیشترین عملیات امدادرسانی به حوادث در مرکز استان با ۳۴ حادثه و شهرستان‌های بدره، دهلران، سیروان و مهران با ۲۵ حادثه بوده است.

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خاطر نشان کرد: عملیات‌های امداد و نجات در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ