ایجاد اشتغال در خودباوری مددجویان نقش مؤثری ایفا کرده است

اقتصاد ایران: رشت _ استاندار گیلان با بیان اینکه نگاه حمایتی به توان خواهان بهزیستی برگرفته از سیره امیرالمومنین (ع) است، گفت: ایجاد اشتغال و خودکفایی در خودباوری مددجویان نقش مؤثری ایفا کرده است.

گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: دولت سیزدهم به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی نگاه حمایتی داشته و خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه نگاه حمایتی به توان خواهان بهزیستی برگرفته از سیره امیرالمومنین (ع) است، گفت: دولت شهید رئیسی با تاسی از نگاه و سیره ائمه اطهار علیه السلام به قشر توانخواه تحت پوشش بهزیستی توجه ویژه ای داشته است.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم به زندگی، معیشت و خودکفایی اقشار محروم نگاه ویژه ای داشته است، گفت: توجه به اقشار کم درآمد و حمایت مالی و امکانی از آنها اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه بهزیستی با ایجاد اشتغال و خودکفایی در خودباوری مددجویان نقش مؤثری ایفا کرده است، افزود: در بخش تأمین مسکن، اشتغال معلولان، توانمندسازی، ازدواج و آموزش کارهایی ارزشمندی در دولت سیزدهم انجام شده است.

به گفته عباسی، دولت سیزدهم در بخش حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اعم از پرداخت مستمری، تسهیلات بلاعوض و کم بهره خدمات ارزشمندی انجام داده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های معلولان و توان خواهان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: کارفرمایان کارگاه‌هایی که افراد دارای معلولیت و افراد تحت پوشش بهزیستی را به کار گیرند در اولویت دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ