پیام میزبانی اصفهان از المپیاد جهانی فیزیک آرامش و ثبات ایران است

اقتصاد ایران: اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص میزبانی اصفهان از المپیاد جهانی فیزیک، گفت: پیام میزبانی اصفهان از المپیاد جهانی فیزیک، آرامش و ثبات جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر سه شنبه در خصوص میزبانی اصفهان از المپیاد جهانی فیزیک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اینکه کشور ما مَهد برگزاری المپیادهای علمی جهانی است؛ یک پیروزی در انقلاب اسلامی قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: جهش علمی که امروز شاهد تحقق آن در ایران اسلامی هستیم کشور ما را در امور علمی و پژوهشی در تراز بالا قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: در این میان استان اصفهان میزبان بسیار خوب و شایسته‌ای برای برگزاری اینگونه رویدادهای علمی است و از برگزاری چنین رویدادهایی استقبال می‌کنیم.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه این المپیاد با حضور نمایندگان ۴۶ کشور در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است، گفت: علیرغم تلاش دشمنان که با تبلیغات منفی علیه کشور ما به دنبال گرفتن این میزبانی از ایران اسلامی بودند و علناً اعلام می‌کردند ما اجازه نمی‌دهیم این المپیاد در ایران برگزار شود؛ جایگاه کنونی جمهوری اسلامی در دنیا به گونه‌ای برجسته است که این پروژه دشمنان نیز شکست خورد.

وی افزود: روز گذشته شخصاً در آئین افتتاحیه این المپیاد حضور داشتم و شاهد شور و اشتیاق بی نظیر دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان این المپیاد بودم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شرکت‌کنندگان در محیطی آرام، امن و بانشاط در حال رقابت هستند و این برای ما باعث خورسندی است.

جان‌نثاری ضمن اشاره به برگزاری این المپیاد جهانی در دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان کرد: از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان کمال تشکر و قدردانی را دارم که بستر امن روحی و روانی را برای شرکت کنندگان ایجاد کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم تا انتها همین روال ادامه یابد، از ظرفیت این رویداد بایستی برای معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای استان اصفهان استفاده کنیم از این رو دست‌اندرکاران این رویداد شرکت‌کنندگان را به بازدید از آثار فاخر اصفهان دعوت و همراهی کنند.

جان‌نثاری با تأکید بر پوشش اخبار المپیاد جهانی فیزیک در رسانه‌های استانی، ملی و بین‌المللی، گفت: بایستی در این شرایط رسانه‌ها زمان و انرژی ویژه‌ای برای مخابره این رویدادها صرف کنند.

وی افزود: در زمانی که رئیس جمهور کشور ما به مقام شامخ شهادت نائل شده، کشور با سرپرست اداره می‌شود، انتخابات برگزار اما دولت آینده مستقر نشده است در این شرایط کشور ما یک المپیاد جهانی علمی برگزار می‌کند و این نشان از ثبات و آرامش ایران اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان کشور و مردم ما بدانند که در حساس‌ترین شرایطی که ممکن است برای کشوری حادث شود توانایی برگزاری یک رویداد مهم علمی را داریم و این بزرگترین دارایی ما است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ