تعداد شهدای کرانه باختری در حمله صهیونیست‌ها به ۷ نفررسید

اقتصاد ایران: منابع فلسطینی از شهادت ۷ نفر در حمله پهپادی ارتش صهیونیستی و یورش نیروهای اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی یورش وحشیانه‌ای که نظامیان صهیونیست از صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری داشتند 7 فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله پهپادی ارتش صهیونیستی به اردوگاه طولکرم 5 فلسطینی به شهادت رسیدند که سه نفر از این شهدا از فرماندهان گروه‌های مقاومت هستند.

بر اساس این گزارش‌ها، «اشرف نافع» فرمانده گردان‌های القسام در طولکرم، «محمد عوض» فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی و «محمد بدیع» از دیگر فرماندهان مقاومت در حمله پهپادی دشمن اشغالگر به اردوگاه طولکرم به شهادت رسیدند.

در این حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی یک مادر و دختر نیز به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین هم از زخمی شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این حمله ارتش اشغالگر خبر داد. در اردوگاه طولکرم یک دختر فلسطینی از ناحیه چشم مجروح شد و یک جوان 30 ساله هم به شدت زخمی شده و با حالی وخیم به بیمارستان منتقل شد.

طبق گزارش منابع فلسطینی، تعداد زخمی‌ها همچنان در حال افزایش است.

این منابع اعلام کردند که بیش از 25 خودروی نظامی ارتش صهیونیستی از جمله چند بلدوزر سنگین به اردوگاه طولکرم در کرانه باختری یورش برده و شروع به تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های شهروندان و اموال آنها از جمله وسایل نقلیه، فروشگاه‌های تجاری و ... کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین همه ورودی‌های اردوگاه را محاصره و شروع به تیراندازی شدید و کورکورانه به سمت فلسطینی‌ها کردند.

نیروهای اشغالگر همچنین به منازل تعدادی از شهروندان فلسطینی در مجاورت اردوگاه طولکرم یورش بردند و شروع به انجام عملیات‌های خرابکارانه کردند. حملات نیروهای اشغالگر با بولدوزرهای سنگین به اردوگاه طولکرم موجب قطعی برق و آب و اختلال قابل توجه در شبکه‌های اینترنتی و ارتباطی شهر و اردوگاه طولکرم شد.

حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه طولکرم از محورهای غربی و جنوبی انجام گرفت و بو لدوزرهای ارتش صهیونیستی یک طرف خیابان نابلس در نزدیکی ورودی شمالی اردوگاه طولکرم را تخریب کردند.

شب گذشته نظامیان صهیونیست از همه محورها اردوگاه طولکرم را محاصره کرده بودند و تک تیراندازان ارتش اشغالگر، در مجاورت این اردوگاه مستقر شدند و با یورش به تعدادی از منازل در مجاورت این اردوگاه، صاحبان این خانه‌ها را مورد بازجویی قرار دادند.

از طرف دیگر دو جوان فلسطینی بامداد امروز در شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر به سمت جنوب شهر سعیر حمله کردند و درگیری‌هایی اتفاق افتاد که در جریان آن نظامیان صهیونیست شهروندان فلسطینی را مورد هدف گلوله قرار دادند و در اثر آن دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از بامداد امروز تا این لحظه به 7 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ