استاندار یزد رییس ستاد برگزاری مسابقات والیبال جام آسیا شد

اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد رییس ستاد برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، رئیس فدراسیون والیبال در جریان سفر به استان یزد با استاندار یزد دیدار و در خصوص مسائل مربوط به برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی یزد گفتگو کرد.

استاندار یزد در این نشست، با قدردانی از توجه ویژه رئیس فدراسیون والیبال کشور به توسعه عدالت محور در حوزه ورزش گفت: رویکرد تمرکز زدایی برگزاری مسابقات در چند استان خاص و نگاه عدالت محور در این حوزه ارزشمند و شایسته تقدیر است.

فاطمی با اشاره به میزبانی استان یزد از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: کسب میزبانی مسابقات ورزشی برای استان‌های غیر قطب اما با پتانسیل و ظرفیت بالا، کمک شایانی به توسعه زیرساخت‌های آن استان‌ها می‌کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه شاهدیه و ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی از مسابقات «والیبال جام باشگاه‌های آسیا» و «لیگ برتر فوتبال»، افزود: این مجموعه‌ها بعد از گذشت بیش از ۱۳ سال؛ بدون تغییر و مرمت، اکنون به سرعت در حال نونوار سازی هستند.

استاندار یزد با بیان اینکه در حال حاضر چندین اکیپ به صورت همزمان، در ورزشگاه‌های مذکور مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: رویدادهای ورزشی بر اساس برنامه زمانبندی برگزار می‌شوند اما یکی از ابعاد مهم آنها ارتقا زیرساخت‌های استان؛ پس از برگزاری آنها خواهد بود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش یکی از برنامه‌های مورد پیگیری را «تبدیل یزد به قطب برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی» دانست و افزود: در این راستا در سال‌های اخیر، چندین رویداد بزرگ بین‌المللی در استان برگزار شد.

وی با اشاره به برخی اقدامات در حال انجام در استان جهت میزبانی از مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا، تصریح کرد: تمام توان و امکانات موجود را جهت برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی؛ به بهترین نحو و در شأن ملت بزرگ ایران و مردم عزیز یزد تجهیز خواهیم کرد.

استاندار یزد در ادامه، ورزش و هنر را زبان مشترک مردم دنیا خواند و افزود: ورزش یکی از عرصه‌های انتقال پیام‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها است.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین بین‌المللی سبب امید آفرینی و تقویت غرور ملی می‌شود، گفت: شادی و نشاط تزریق شده به جامعه در پی پیروزی نمایندگان استان و کشور در سطوح ملی بین‌المللی، کم نظیر و غیر قابل قیمت گذاری است.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در همین راستا اظهار کرد: بر این اساس یکی از ابعاد مهم ورزش، بعد فرهنگی و اجتماعی آن است و باید در این حوزه بیش از پیش هزینه و سرمایه گذاری کرد.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت حمایت از ورزش و فعالیت‌های ورزشی، بیان کرد: هزینه سنگین در حال انجام در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی، چندین برابر همان هزینه‌هایی است که در گذشته باید در حوزه ورزش و آموزش و پرورش انجام می شده اما نشده است.

در پایان این دیدار حکم انتصاب مهران فاطمی؛ استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴، به وی اعطا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ