جام ورزش‌های رزمی الکترونیک برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون ووشو و انجمن ورزش‌های الکترونیک به امضا رسید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران و فدراسیون ووشو با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری، گامی بزرگ در راستای برگزاری نخستین جام ورزش‌های رزمی الکترونیک به پیشنهاد و‌ میزبانی فدراسیون ووشو برداشتند.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و ترویج ورزش‌های رزمی الکترونیک و ایجاد بستری نوین برای علاقه‌مندان به این رشته‌ها توسط امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و لقمان شاورانی رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در فدراسیون ووشو امضا شد.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، امیر صدیقی با تأکید بر اهمیت توجه به بازی‌های الکترونیک گفت: برگزاری اولین دوره از جام ورزش‌های رزمی الکترونیک به میزبانی فدراسیون ووشو، نقطه عطفی در مسابقات ورزش‌های الکترونیک کشور خواهد بود. این همکاری، فرصتی منحصربه‌فرد برای جذب نسل جوان و علاقه‌مندسازی آنها به ورزش‌ و استفاده از فناوری‌های نوین در این حوزه فراهم می‌کند.

لقمان شاورانی نیز با ابراز خرسندی از این همکاری اظهار داشت: این تفاهم‌نامه، زمینه‌ساز توسعه ورزش‌های الکترونیک در کشور است و امیدواریم که با برگزاری این جام، شاهد رشد و بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و کوانان علاقه‌مندان باشیم.

وی با اعلام خبر برگزاری المپیک ورزش‌های الکترونیک در عربستان سعودی توسط کمیته بین‌المللی المپیک و ورود مسابقات فیجیتال که تلفیقی از بازی‌های الکترونیکی و ورزش‌های واقعی فیزیکی است‌؛ این همکاری را فصل جدیدی از رشد و توسعه رشته ورزش‌های الکترونیک نامید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، اولین دوره از جام ورزش‌های رزمی الکترونیک به پیشنهاد فدراسیون ووشو با همکاری انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران، در شهریور ماه برگزار خواهد شد. این رویداد، شامل مسابقات street fighter و takken بوده و فرصتی مناسب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود تا مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ