رجائیان: مرادی بازیکن مدنظر ماست اگر با شرایط‌مان کنار بیاید

اقتصاد ایران: با وجود عدم تمایل مهاجم تیم فوتبال سپاهان، مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت که این بازیکن در صورت پذیرش شرایط آلومینیوم و علاقه خودش می‌تواند به جمع شاگردان مجتبی حسینی بپیوندد.

- اخبار ورزشی -

محمد رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مذاکرات باشگاه آلومینیوم اراک با استقلال برای جذب محمدرضا خالدآبادی اظهار داشت: همکاران ما صحبت‌های اولیه را انجام داده‌اند. اصل موضوع این است که خود خالدآبادی باید بتواند شرایط را برای آمدن مهیا کند. برخی‌ها می‌گویند فسخ قرارداد این بازیکن قانونی است و برخی‌ها می‌گویند قانونی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال برای فروش دروازه‌بان خود تاکنون رقمی به آلومینیوم اعلام کرده است یا خیر، بیان کرد: هنوز کار به پیشنهاد رقم نرسیده است. خالدآبادی وضعیت مبهمی دارد. نمی‌خواهیم به هر طریقی بازیکن جذب کنیم و رضایت دو طرف باید حاصل شود. استقلال داستان‌هایی در دروازه‌بانی دارد و باید شرایط خودشان را ببینند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد عدم تمایل عیسی مرادی به انتقال به تیم فوتبال این باشگاه به تسنیم گفت: همانطور که به مهدی لیموچی اختیار دادیم خودش تیم جدیدش را انتخاب کند، باشگاه سپاهان نیز همین تفاهم را با بازیکنش خواهد داشت. مطابق تفاهم‌نامه‌ای که بر سر انتقال لیموچی با باشگاه سپاهان امضا کردیم، عیسی مرادی بازیکن ماست و باید این مسئله را با سپاهان حل کنیم.

رجائیان با بیان اینکه سرمربی آلومینیوم معطل بازیکنی نمی‌ماند، خاطر نشان کرد: مرادی گفته است دوست دارد در اصفهان بازی کند. همه باشگاه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که یک بازیکن باید با تمام وجود خود برای شهر، هواداران و تیم شما بازی کند. اگر مرادی با شرایط آلومینیوم کنار بیاید و دوست داشته باشد به تیم ما بیاید، بازیکن موردنظر مجتبی حسینی خواهد بود.

وی درباره گزینه‌های بعدی سپاهان برای انتقال به آلومینیوم، در ازای جذب لیموچی تصریح کرد: سپاهان چند گزینه به ما معرفی کرد و مذاکرات بین مدیران آلومینیوم و سپاهان برقرار است. در این باره فقط با مسئولان سپاهان مذاکره کرده‌ایم و صحبتی با بازیکن یا مدیر برنامه‌اش نداشته‌ایم. درباره خالدآبادی و مرادی باید بگویم که فعلاً خبری نیست و باید منتظر روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ