فلیک: عاقلانه نیست که بگویم با بارسلونا چند جام می‌برم

اقتصاد ایران: سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا حاضر نشد درباره دستاوردهای احتمالی‌اش در این تیم هیچ‌گونه پیش‌بینی انجام دهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت؛ هانسی فلیک در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا از پاسخ به این سؤال که در پایان فصل نخست حضورش، در رقابت با رئال مادرید چند جام خواهد برد خودداری کرد و گفت: ما و رئال مادرید فقط دو بازی رودررو خواهیم داشت (صرفنظر از رویارویی‌های احتمالی در جام حذفی یا اروپا). فکر نمی‌کنم کار عاقلانه‌ای باشد که بگویم ما فلان تعداد جام خواهیم برد. در حال حاضر مهمترین چیز، رسیدن به حداکثر آمادگی برای شروع فصل است.

سرمربی آلمانی کاتالان‌ها با اشاره به سبک بازی بارسایی‌ها افزود: اینجا، رسم بر بازی مالکانه و پاس‌های تکضرب است اما من علاوه بر آن می‌خواهم که تیمم مسیر مستقیم به دروازه حریف را هم بشناسد و کمی بیشتر روی گلزنی تمرکز داشته باشد. با این وجود فکر نمی‌کنم که سبک بازی من، تغییرات بزرگی در شیوه بازی فعلی تیم ایجاد کند. من هم همان چیزی را می‌خواهم که تیم الان انجام می‌داد؛ پرس از بالا و بازی در نیمه زمین حریف اما در نهایت و مهمترین چیز کسب پیروزی است. از بازیکنانم می‌خواهم که در تمرینات تمام تلاش‌شان را انجام دهند. چون وقتی که با 80 درصد توان‌تان به زمین بروید نمی‌توانید صد درصد بر بازی مسلط شوید.

فلیک برای هدایت بارسلونا از کمک و تجربه یک بارسایی پیشین، تیاگو آلکانتارا بهره خواهد بود. او درباره اینکه چگونه آلکانتارا به دستیارانش اضافه شد، گفت: زمانی که تیاگو در لیورپول بازی می‌کرد، با او خیلی صحبت می‌کردم. به نظرم مصدومیت‌های پی‌در‌ پی به او اجازه نداد که از تمام پتانسیلش استفاده کند. زمانی که تصمیم گرفت به دوران بازیگری‌اش پایان دهد، از او پرسیدم که حاضر است به کادر فنی تیم ما ملحق شود و او هم از این پیشنهاد که می‌تواند فرصتی خوب برای در زمینه کسب تجربه مربیگری باشد، استقبال کرد. زمانی که آمد متوجه شدیم که او در بارسلونا چقدر محبوبیت دارد. خیلی خوب شد که اینجاست و خوشحالم که در همین هفته‌های نخست تمرینات می‌تواند در کنار ما باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ درباره آن دسته از بازیکنانش که به دلیل حضور در تعطیلات تابستانی پس از رقابت‌های یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا دیرتر به تمرینات بازخواهند گشت هم عنوان کرد: من با آنها در تماس هستم و با یکدیگر پیام رد و بدل می‌کنیم. به لطف مترجم حتی پیام‌هایم را به زبان اسپانیایی برای‌شان می‌فرستم. این هم روشی برای برقراری اولین ارتباط است. من برای تمرین دادن لامین یامال و کوبارسی خیلی اشتیاق دارم. لواندوفسکی هم در محوطه جریمه رقیب ندارد. گلزنی در خون اوست و فکر می‌کنم بتواند گل‌های زیادی برای ما به ثمر برساند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ