سلسله نشست‌های «تجربه‌نگاری فرهنگی» در اصفهان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان از برگزاری نخستین نشست «تجربه‌نگاری فرهنگی» خبر داد و گفت: برگزاری این نشست که از سلسله کارگاه‌های تجربه‌نوردی سال جاری محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سلسله کارگاه‌های تجربه‌نوردی به همت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان و با همکاری اداره مشارکت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری و نیز شهرک علمی تحقیقات اصفهان در سال جاری با هدف معرفی الگوهای موفق فعالیت‌های فرهنگی نوآورانه تاب‌آور که تجربه‌های بسیار موفق آزموده و بازخورد داده شده‌ای را در حوزه فعالیت‌های مسجدمحور یا مدرسه‌محور داشتند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها با محوریت به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق و نوآورانه فعالان فرهنگی و افراد شرکت کننده در رویداد ملی رشدآوند که از رتبه‌های برتر بودند، برگزار می‌شود و به این صورت است که ابتدا یک فیلم مستند از افرادی که قرار است تجربه‌شان ارائه شود، منتشر می‌گردد و سپس خود فرد در حدود ۳٠ تا ۴۵ دقیقه درباره ایده و الگویی که اجرا کرده، چالش‌هایی که داشته و راهکارهایی که به کار برده است، صحبت می‌کند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با بیان اینکه در بخش دوم کارگاه؛ فرم ارائه پیشنهادات، پرسش‌ها و ابهامات توزیع می‌شود، توضیح داد: همه ایده‌پردازان جلسه و فعالان فرهنگی، پیشنهادها و ابهاماتشان را می‌نویسند و به دبیر تحویل می‌دهند. در نهایت پیشنهادات به ایده‌پرداز ارائه و ابهامات و پرسش‌ها از سوی دبیر جلسه برای وی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم حداکثر ۶٠ دقیقه و به صورت چالشی، گفتگویی، پرسش و پاسخی و تعاملی اجرا می‌شود، افزود: قرار بر این است که کارگاه‌ها با پخش زنده در مجلس فناوری فانوس همراه باشد. همچنین بخش‌های تأثیرگذار کارگاه به صورت کلیپ‌های کوتاه در فضای مجازی و در کانال اطلاع‌رسانی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شود.

حجت الاسلام و المسلمین امینی از برگزاری نخستین نشست «تجربه‌نگاری فرهنگی» ویژه مسؤلان، اعضای تشکل‌های مردمی و فعالین فرهنگی اجتماعی خبر داد و گفت: این نشست در راستای معرفی تجربه‌های نوآورانه مسجدمحور با ارائه بشیر خالقی‌پور، مدرس دانشگاه و دکترای ارتباطات روز چهارشنبه، سوم مرداد از ساعت ۱٠ تا ۱۲ در کتابخانه مرکزی، سالن کنفرانس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، کارگاه‌های تجربه‌نوردی را در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی برگزاری کرد که خروجی آن به زودی در کانال دفتر تبلیغات اسلامی منتشر خواهد شد، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.B2n.ir/tajrobenavardi برای نام‌نویسی کارگاه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که از بازخوردهای شرکت‌کنندگان برای تکمیل و تعالی کارگاه‌ها استفاده خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ