پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج «سودای عشق» برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- دبیر پانزدهمین جشنواره استانی سودای عشق از انتشار فراخون جشنواره در ۲ بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و تلاش در بازتاب هنرمندانه و متعهدانه فعالیت‌ها و دستاوردهای شجره طیبه بسیج و مهارت افزایی شبکه جوان بسیج پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج را با رویکرد ویژه به تنوع شکلی و موضوعی و توجه بر انواع گونه‌های درام منتشر شد.

وی افزود: اینکه انعکاس هنرمندانه کارکردهای مختلف بسیج، در عرصه‌های اجتماعی اقتصادی، نشاط اجتماعی نیروهای جهادی و محرومیت زدایی نیروهای بسیجی در امداد رسانی در بلایای طبیعی، عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی، فضای سایبرنتیک و کارکردهای شبکه‌های مجازی، پرتره نگاری شهدای شاخص استان، توجه ویژه بر بنیان خانواده، حجاب، عفاف، زیست عفیفانه و فرزند آوری با توجه نیاز جامعه به نیروی جوان و همچنین مقاومت، ایثار و شهادت مردم مسلمان غزه در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از جمله موضوعات جشنواره است.

مظفری با بیان اینکه جشنواره در دو بخش مسابقه نمایش صحنه‌ای و مسابقه نمایش محیطی، میدانی و خیابانی برگزار می‌شود افزود: برای گروه‌های راه یافته در بخش نهایی جشنواره کمک هزینه در نظر گرفته خواهد شد.

دبیر پانزدهمین جشنواره استانی بسیج با بیان اینکه ۲ اثر برگزیده بخش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج که آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد معرفی خواهند شد افزود: آثار ارائه شده به جشنواره می‌بایست تولید سال ۱۴۰۳ باشند.

مظفری با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال متن نمایشنامه و فرم شکرت در جشنواره ۱۵ مرداد ماه می‌باشد افزود: بازبینی نمایش‌های متقاضی نیمه اول مهرماه و جشنواره در نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ