داوری: فدارسیون جهانی بسکتبال از ایران عذرخواهی کرد

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: مسائل سیاسی در عدم اعزام تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان به آذربایجان مطرح بود و فدارسیون جهانی از فدراسیون ایران عذرخواهی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی- سالیانه فدراسیون بسکتبال از ساعت 10 صبح امروز، سه‌شنبه 2 مرداد 1403 در سالن استاد فارسی آغاز شد. جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در ابتدای این مجمع گفت: مهم‌ترین راس هر سازمانی، بخش آموزش آن است. آموزش یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که سال گذشته از هیئت‌های استانی خواسته شد تا علاوه بر کلاس‌های ارتقا، در کلینیک‌هایی که باعث بالا رفتن سطح داوران، مربیان و نهایتا ورزشکاران ما می‌شود، شرکت کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: سطح داوری ایران با آسیا و دنیا زیاد شده و باید با همت و تلاش بیشتر در آموزش داوران، بتوانیم به سطح بالاتری برسیم. تاکید ما در سال جدید روی داوران جدید است. سعی می‌کنیم با حضور مدرسان خارجی، سطح داوران به سطح جهانی نزدیک‌تر کنیم.

داوری گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم فدراسیون، فعالیت‌های کمیته مینی بسکتبال و استعدادیابی است. بزرگ‌ترین مشکل ما در کشور، عدم استعداد پروری است. استعدادیابی می‌کنیم اما آنها را پرورش نمی‌دهیم. ما باید سعی کنیم تعداد زیادی بازیکن را در چرخه آموزش یکسان حفظ کنیم تا بازیکنان مناطق محروم با نظارت فدراسیون و هیئت‌های مربوطه، از آموزش مناسب برخوردار شوند.

وی به عدم اعزام تیم بسکتبال 3 نفره بانوان به آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: در تیم سه به سه بانوان، چند روز قبل مشکلی برای اعزام تیم ایران به مسابقات آذربایجان رخ داد و نتوانستیم تیم را اعزام کنیم. بخش بین‌الملل ما همه تلاش خود را کرد تا تیم اعزام شود، اما متاسفانه روز تاسوعا به ما اعلام کردند نمی‌توانیم ویزا دهیم. اقداماتی را هم از طریق وزارت انجام دادیم که این اتفاق رخ نداد و بحث سیاسی مطرح بود. اگر نقصی از طرف فدراسیون بود، مطمئن باشید محروم می‌شدیم، پس مطمئن باشید مشکل از فدراسیون نبود. حتی فدارسیون جهانی با ارسال نامه‌ای از فدراسیون ایران عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ