اختلاف بین شهردار و اعضا شورای شهر تهران به نفع مردم نیست

اقتصاد ایران: عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اختلاف بین شهردار و اعضا شورای شهر تهران به نفع مردم نیست، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با اعضای دوره اول شورای اسلامی شهر تهران در تیرماه سال ۱۳۷۹، اظهار کردند: مردم آمده‌اند، اقبال کرده‌اند و با یک شور و امید به چیز ناشناخته‌ای که در شعارها تصویری از آن داشته‌اند رأی دادند و این شما هستید که می‌توانید ایمان مردم را مستحکم کنید اگر بین خودتان بر سر چیزهای کوچک دائم اختلاف وجود داشته باشد و یا اگر بین شما و شهردار اختلاف‌هایی و سرگرمی‌های گوناگون وجود داشته باشد اجازه نمی‌دهد بر سر مسائل مهم رسیدگی کنید، اکثریت این مردم فقیر و محرومی هستند که مشکلاتی دارند، من نمی گویم مشکلات مردمان محروم را شما حل کنید تا آنجایی که مربوط به شورای شهر و شهرداری است شما حل کنید.

وی افزود: در مورد ارتباطتان با شهردار قطعاً می دانم بین شهردار و شورا اختلافاتی وجود دارد ولی معتقدم این اختلافات اصلاً به صلاح شورا و شهرداری نیست همه همت کنید و اختلافات را کنار بگذارید، محور اصلی را بچسبید اگر قرار باشد موضوعات و اختلافات گروهی را درگیر کنید کار به سرانجام نخواهید رسید.

نادعلی ادامه داد: اگر این بیانات مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است اتفاقات شورای اول برای هر شورای دیگری پیش بیاید.

وی افزود: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، این نمایندگان هستند که می‌توانند ایمان مردم را مستحکم کند و اگر بین اعضا و شهردار سرگرمی‌ها و گرفتاری‌های گوناگون وجود داشته باشد اجازه نخواهد داد که بتوانیم کار کنیم.

نادعلی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری، اختلاف بین شهردار و اعضا به نفع مردم نیست، یادآور شد: باید اختلافات را کنار بگذاریم و محور اصلی را در نظر بگیریم تا کارها به نتیجه برسد.

وی با اعلام اینکه در دهه اول محرم سازمان زیباسازی اتفاق خوبی را رقم زد، تصریح کرد: انتخاب شعار محرم امسال تحت عنوان «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» و استفاده از خط نستعلیق که عروس ایرانی خط‌ها است برای این موضوع و هنر شاعران معاصر، اتفاق خوبی بود که رخ داده است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ