خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است

اقتصاد ایران: رییس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به نگاه پزشکیان به سیاست خارجی، دیدگاه او در تعامل با کشورهای دنیا را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پس از دیدار با پزشکیان گفت: خدمت رئیس‌جمهور منتخب، شورای راهبردی روابط خارجی و نقشی که این شورا در تدوین راهبردهای مختلف در زمینه روابط خارجی دارد را معرفی کردم.

خرازی ادامه داد: امیدوارم که هرچه سریع‌تر دولت ایشان استقرار پیدا کند، ما هم در پیشبرد اهداف ایشان در کنارشان هستیم. رئیس‌جمهور منتخب هم گفتند ان‌شاءالله از این مجموعه استفاده خواهند کرد زیرا نگاه پزشکیان، مبتنی بر ارتباط و تقویت با سایر کشورها است.

وی در خصوص راهبرد وزارت خارجه با بیان این‌که مقام معظم رهبری، راهبردهای سیاست خارجی را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: دولت‌های مختلف با رویکردهای خاص خود باید راهبردها را پیاده کنند. علاوه بر این رویکردها که از نظر اجرایی بسیار حائز اهمیت هستند چگونگی رسیدن به این اهداف راهبردی هم مهم است.

خرازی در خصوص نگاه پزشکیان به سیاست خارجی، گفت: نگاه دکتر پزشکیان اینگونه است که با تمام کشورها از جمله آنهایی که امروز با آنها مشکل داریم ارتباط برقرار و حتی با آنها باید گفت‌وگو و زمینه‌های توسعه روابط را ایجاد کنیم و این نگاه بطور کلی نگاه مثبتی است.

وی گفت: وظیفه همه است که در این راه به دولت کمک کنیم تا ان‌شاءالله موفق شوند و بتوانند روابط خارجی فعال همراه با احترام و توأم با گفت‌وگوهای سازنده برقرار کنند و این مسئله در روابط ایران با کشورهای دیگر و مشکلات منطقه خیلی مؤثر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ