با افتخار می‌گوئیم شورا و شهرداری در حوزه عمرانی به خوبی کار کرد

اقتصاد ایران: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رضایت نمایندگان مجلس از اقدامات انجام شده در پایتخت گفت: با افتخار می‌گوئیم شورا و شهرداری در حوزه عمرانی به خوبی کار کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز بررسی لایحه جدیدی در مورد احداث آرامستان‌های جدید پایتخت در دستور کار است، اظهار کرد: مکان هنوز مشخص نیست و باید خریداری شود؛ لذا امروز یک فوریت این لایحه بررسی خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: اصلاح آسفالت معابر و تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد. گزارش حسابرسی سازمان بوستان‌ها برای سال ۱۴۰۲ نیز بررسی می‌شود.

چمران با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس را پیش بینی نمی‌کنیم چراکه باید در صحن مورد بررسی قرار بگیرد و تأیید شود، تصریح کرد: برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر در سال قبل نتوانستند خدمات ارائه دهند. این در حالی است که سازمان تاکسیرانی تجربه زیادی در زمینه سرویس مدارس دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تلاش ما این بوده هیچ‌گاه شوراها به سرنوشت نامناسبی دچار نشوند، گفت: تلاش می‌کنیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و در این صورت قطعاً موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: شورا شورای زنده و فعال و دارای افکار مختلف است که باید کنار هم قرار بگیرند و با مشورت و نتیجه گیری مثبت به اقدام منجر شود. به صورت هیجانی و یا به‌گونه‌ای دیگر نمی‌توان گام برداشت.

چمران با بیان اینکه برنامه روز گذشته سریع و عجولانه مشخص شد، خاطرنشان کرد: سه نفر از نمایندگان با من تماس گرفتند که اگر برنامه‌ریزی بازدید از پروژه‌ها زودتر انجام می‌شد می‌توانستند حضور داشته باشند اما به ه رحال نمایندگان رضایت بسیاری از روند داشتند. پروژه‌ها به خوبی اجرا شده و به سرعت هم جلو می‌رود؛ البته به جز یک یا دو پروژه همچون آزادراه شهید شوشتری که قرار است ۹ کیلومتر آن امسال به بهره‌برداری برسد و مابقی به دوره‌های بعد موکول شود. با افتخار می‌توانیم بگوییم شورا و شهرداری توانسته در طرح‌های عمرانی به خوبی کار خود را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی اتوبوس را وزارت کشور در اربعین استفاده خواهد کرد، یادآور شد: این اتوبوس‌ها از شهرهای مختلف برای جابجایی مسافران اربعین استفاده خواهد شد.

در برخی موارد در شورا از اخلاق خارج می‌شویم که مورد انتظار مردم نیست

به گزارش شهر چمران با بیان اینکه در برخی موارد در شورا از اخلاق خارج می‌شویم که مورد انتظار مردم نیست، اظهار کرد: بایدها و نبایدهای قانون گذاری و نظارت بدون افراط و تفریط بحث مهمی است که به خوبی در مجلس پیاده نشده است. فعالیت مؤثر نظارت بر عملکرد نمایندگان و حضور جدی مجلس در سیاست خارجی از دیگر بیانات مقام معظم رهبری است که منشوری برای نمایندگان، مسئولین و اعضای شورای شهر است و همه باید در این چارچوب حرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مردمی که از گفت و گوی بیهوده سیاسی در فضای مجازی خسته شده‌اند تنها انتظارشان کار و خدمت شبانه روزی است، یادآور شد: این تذکر به همه مسئولان است. پیرو و گوش به فرمان رهبری بودن تنها به گفتار نیست بلکه به کردار بستگی دارد و این کردار است که اثبات می‌کند در مسیر درست هستیم یا نیستیم. به موقع وارد صحنه شدن و به موقع کارها را انجام دادن اهمیت دارد؛ چراکه معلوم نیست در آینده چه خواهد شد.

رضایت نمایندگان مجلس از اقدامات انجام شده در پایتخت

وی همچنین به بازدید نمایندگان مجلس از پروژه‌های مهم شهر تهران اشاره کرد و افزود: اگر زودتر اطلاع رسانی می‌شد تعداد بیشتری از نمایندگان استان در این بازدید حضور پیدا می‌کردند. امتداد پروژه یادگار امام، آزادراه شهید شوشتری و ساختمان بلدیه و چند پروژه دیگر نیز مورد بازدید قرار گرفتند. نمایندگان از این برنامه بسیار رضایت داشتند. پروژه‌هایی که کارگاه آنها جمع شده بود و گفته بودند اجرای آنها فایده ندارد، در این دوره راه افتاد.

چمران افزود: اقدام تبلیغاتی چندانی در مورد این پروژه‌ها صورت نگرفته است. باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا پروژه‌ها به نتیجه برسد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه درگذشت هنرمند فقید سعید راد را تسلیت گفت و افزود: بنده در فیلم «چ» با ایشان همکاری داشتم و یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ