بازیکنان بزرگ باعث افزایش روحیه و انرژی تراکتور شده اند

اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز گفت: بازیکنان بزرگی به جمع ما اضافه شده‌اند که باعث افزایش روحیه و انگیزه اعضای تیم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید مظفری‌زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار داشت: تمرینات تراکتور از هفته گذشته زیر نظر آقای اسکوچیچ آغاز شده و همه چیز طبق برنامه و به صورت منظم پیش می‌رود. بازیکنان بزرگی به جمع ما اضافه شده‌اند که باعث افزایش روحیه و انگیزه اعضای تیم شده‌اند.

وی در خصوص اردوی تراکتور در آنکارا، ادامه داد: طی روزهای گذشته از چندین کمپ در شهرهای آنکارا و استانبول بازدید کرده‌ام و ایده‌آل‌ترین کمپ تمرینی با امکانات بسیار خوب برای تیم در نظر گرفته شده تا از حیث آماده‌سازی، همه چیز در بالاترین سطح باشد.

مظفری‌زاده در رابطه با شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون تراکتور، خاطرنشان کرد: جذب بازیکن داخلی و خارجی پس از توافق اولیه، نیازمند طی شدن فرآیندهای قانونی نظیر جلب رضایت باشگاه مبدأ در صورت تحت قرارداد بودن بازیکن و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و سر رسید تاریخ قانونی برای ثبت است. به محض اتمام این فرآیند، باشگاه با رعایت اصول حرفه‌ای و به صورت رسمی اقدام به انعقاد و ثبت قرارداد می‌کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در خصوص برخی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با بازیکنان خارجی، گفت: امسال همه شاهد بوده‌اند که تمامی اخبار به صورت شفاف و در سریع‌ترین زمان اطلاع‌رسانی شده است. به عنوان مثال به محض ورود بازیکنان خارجی به کشورمان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که نشانگر رویکرد شفاف باشگاه در قبال نقل و انتقالات است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تاکید بر پیگیری امور نقل و انتقالات باشگاه بر اساس اصول حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: هواداران اطمینان داشته باشند که هدف ارکان باشگاه طبق دستور و اعلام صریح مالک باشگاه، آماده‌سازی تیم به بهترین شکل ممکن است و عملکردمان طی هفته‌های اخیر گواه این امر است. در همین راستا از هواداران تقاضا دارم که به شایعات توجه نکرده و همدل و همراه باشگاه باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ