هاآرتص فاش کرد: افشای اطلاعات هزاران نظامی صهیونیست

اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی در اتفاقی که آن را یک کابوس سایبری ارزیابی کرد، از دسترسی حماس به اطلاعات خصوصی هزاران نظامی صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطین حماس جزئیات و اطلاعات دقیق و کاملی از هزاران نظامی صهیونیست و خانواده‌های آنها دارند.

این گزارش تاکید کرد که این مطالب شامل اطلاعاتی است که در نتیجه فعالیت‌های سایبری در راستای «انتقام از قاتلان کودکان غزه» در اختیار این گروه‌ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، حماس پرونده‌های مفصلی از تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی تشکیل داده که شامل نام کامل آنها و یگان محل خدمت و کد شناسایی و شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیک و صفحات شخصی در فضای مجازی و اسامی افراد خانواده و احیاناً و دیگر اطلاعات بانکی آنها است.

هاآرتص خاطرنشان کرد که اطلاعات مربوط به نظامیان صهیونیستی از چند صفحه آغاز می‌شود و تا ۲۰۰ صفحه نیز می‌رسد. این اطلاعات طی چند ماه گذشته در فضای مجازی منتشر شده است.

این روزنامه صهیونیستی می‌افزاید که جمع آوری اطلاعات مذکور با استفاده از ابزاری تحت عنوان «پروفایلر» انجام شده که امکان جمع آوری و تحلیل اطلاعات و ادغام آنها برای ایجاد پرونده مشخص برای هر فرد را می‌دهد.

این گزارش تاکید می‌کند که اطلاعات حساسی از هزاران نفر که در پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی فعالیت دارند نیز در این پرونده مشاهده می شود. هاآرتص این موضوع را یک «کابوس سایبری» برای رژیم صهیونیستی خواند و تاکید کرد که عدم اجرای معیارهای امنیتی در فضای مجازی باعث شده اطلاعات هزاران نفر از اسرائیلی‌ها در معرض تهدید قرار بگیرد.

چند ماه پیش نیز همین روزنامه صهیونیستی اعلام کرده بود که جنبش حماس قبل از ۷ اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی دسترسی به دوربین‌های ده‌ها شهرک صهیونیستی در مناطق مرزی را به دست آورده بود. این روزنامه مدعی شد ارتش نسبت به این موضوع اطلاع پیدا کرده بود اما این مشکل را با سرعت لازم حل و فصل نکرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ