اعزام ۱۱۰۰نفر از دانش آموزان قزوینی به مناطق عملیاتی غرب کشور

اقتصاد ایران: قزوین- مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان استان قزوین به یادمان‌های شهدای دفاع مقدس مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیم رسولی فر اظهار کرد: یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب کشور سند پایداری و استقامت دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی و استان شهید پرور کرمانشاه و یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم دروازه کربلاست و این روزها با ورود کاروان‌های راهیان نور به کرمانشاه، خاک پای شهیدان خفته در بهشت جبهه‌ها توتیای چشم عاشقان و علاقه مندان می‌شود.

رسولی فر بیان کرد: یادمان‌ها محل نمایش ایثار فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی است که از جان خویش گذشتند تا از مرزهای وطن پاسداری کنند و سربلند و استوار در تاریخ جاودانه بمانند.

وی افزود: حرکت ارزشمند راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی، با بازخوانی وقایع بی نظیر دفاع مقدس بسیار مهم است و ذکر روایات عملیات‌های دفاع مقدس توسط راویان و مشاهده رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، در ارائه محتوای غنی دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بویژه دهه هشتادی و نودی ها مؤثر و مفید است.

این مسؤول در خصوص اعزام دانش آموزان به راهیان نور غرب کشور بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوی راهیان نور غرب کشور ویژه دانش آموزان با اعزام ۱۱۰۰ دانش آموز از استان قزوین انجام می‌شود و دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه شامل یادمان مرصاد، بازی دراز، شهدای پاوه، مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین بازدید خواهند کرد.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در پایان گفت: دانش آموزان استان قزوین در قالب سه دوره از ۸ تا ۱۴ مردادماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شونو که اولویت ثبت نام و اعزام با دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است و علاقه مندان برای شرکت در این اردو می‌توانند به حوزه‌ها و واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یا به مدیران مدارس خود مراجعه کنند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ