فعال‌سازی وتکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد

اقتصاد ایران: زنجان-رییس شورای اسلامی استان زنجان گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای دوره ششم، فعال وتکمیل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است.

حسین بابامرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه شورای ششم اولویت‌هایی را برای این دوره چهار ساله برنامه‌ریزی کرده است، افزود: یکی از همین اولویت‌ها که از اهمیت به سزایی نیز هم برای شورا و هم برای مردم برخوردار است، فعال سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته، راه اندازی کارخانه تولید قطعات بتنی با مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری سلطانیه بود، تکمیل مجموعه خدماتی رفاهی شهرداری سلطانیه (تالار بزرگ شهر) اشاره کرد، اظهار کرد: علاوه بر این، جذب و تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس‌جمهور شهید در راستای بهبود و ارتقای وضعیت شهر گردشگری سلطانیه از جمله این اقدامات بود که با همکاری میراث فرهنگی به انجام رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر سلطانیه با اشاره به اینکه معتقدیم یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان مربوط به حرایم میراث فرهنگی در راستای توسعه ساخت و سازهای شهری است که باید محقق شود، خاطرنشان کرد: در کنار این مطالبه به حق، مردم شهرستان سلطانیه انتظار دارند برای توسعه گردشگری و ساماندهی ارگ گنبد، اعتبارات لازم تأمین شود.

بابامرادی در ادامه گریزی به وضعیت حضور گردشگران در این منطقه زد و با یادآوری اینکه سال گذشته ۵ هزار گردشگر خارجی و۱۲۰ هزار گردشگر داخلی از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید کردند، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های این شهرستان در حوزه گردشگری، نامتناسب بودن ورودی این شهر به عنوان یک شهر تاریخی است، که اقداماتی خوبی در این دوره انجام شده با این وجود مردم این منطقه تلاش دارند با ایجاد مجموعه‌های بوم‌گردی که تا به امروز شش باب از آن فراهم شده است، سهم ارزنده‌ای در رونق گردشگری این شهر داشته باشند.

وی از اصلاح سه‌راهی سلطانیه به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه‌تمامی که در انتظار تأمین اعتبار است، یاد کرد و گفت: احیای چمن سلطانیه، نظارت و پیگیری بر تصرفات غیرقانونی چمن سلطانیه، ایجاد استخر شهر، ارتقای وضعیت محورهای مواصلاتی روستایی، تکمیل شهرک صنعتی شماره یک و آماده‌سازی شهرک شماره ۲ و … از جمله اقداماتی است که برخی از آن‌ها محقق و برخی دیگر نیز در حال انجام است.

این عضو شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح ویژه سلطانیه که از سال ۹۵ آغاز شده و نیمه‌تمام بود، با پیگیری شورای ششم و شهردار نهایی و ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: در طرح ویژه که برگرفته از طرح تفضیلی است، محدوده شهر افزایش یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ