پروازهای فرودگاه بیرجند به مقصد مشهد کاهش یافت

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پرواز چهارشنبه شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند تا دوم آبان ماه ابطال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان صدری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرودگاه شهید کاوه بیرجند یکشنبه و چهارشنبه میزبان پرواز در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند بود که طبق اعلام شرکت هواپیمایی هما پرواز روز چهارشنبه به دلیل کمبود ناوگان تا ابتدای برنامه زمستانی ابطال شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: پرواز شرکت یاد شده در مسیر تهران-بیرجند-تهران در روز چهارشنبه برقرار بوده و تنها تغییر تایم داشته که پرواز یاد شده ساعت ۱۵:۴۵ از تهران حرکت ساعت ۱۷:۲۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۱۸:۲۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.

صدری در خصوص پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند گفت: متأسفانه از ابتدای خرداد ماه پرواز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان، پرواز روزهای یکشنبه و دوشنبه هواپیمایی پارس ایر و پرواز روز سه شنبه هواپیمایی ماهان به دلیل مشکل در ناوگان ابطال شده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها میزبان ۶ پرواز به پایتخت و بالعکس و یک پرواز به مشهد و بالعکس در طول هفته هستیم که پاسخگوی نیاز مسافرین استان نیست.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: مکاتبات و رایزنی در خصوص افزایش پروازها با ایرلاین‌های فعال کشور انجام گردیده و همچنان ادامه دارد.

صدری گفت: امیدواریم با همکاری مجمع نمایندگان استان و مسئولین استانی شاهد حل مشکل پروازهای فرودگاه مرکز استان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ