نرم‌افزار حرفه‌ای Blackmagic Camera وارد تعداد بیشتری از گوشی‌های سامسونگ و گوگل شد

اقتصاد ایران: تیم توسعه‌ی Blackmagic Design با به‌روزرسانی برنامه‌ی فیلم‌برداری حرفه‌ای Blackmagic Camera، آن را دردسترس گوشی‌های اندرویدی بیشتری قرار می‌دهد.

شرکت Blackmagic Design به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Blackmagic Camera روی پلتفرم اندروید منتشر کرده است که ویژگی‌های جدید و پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتری را به‌ارمغان می‌آورد.

به‌روزرسانی Blackmagic Camera برای این اپلیکیشن حرفه‌ای فیلم‌برداری شامل برخی تغییرات برای بهبود کاربری و ارتقای عملکرد نیز می‌شود. به‌طور کلی، این اقدامات جایگاه اپلیکیشن‌ مذکور را در میان بهترین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه گوگل پلی استور مستحکم‌تر می‌کند.

اپلیکیشن Blackmagic Camera حدود یک سال پس از انتشار اولیه برای iOS، در اواخر ماه گذشته‌ی میلادی دراختیار کاربران اندروید قرار گرفت. با‌این‌حال، در ابتدا این اپلیکیشن فقط برای تعداد محدودی از انواع گوشی گوگل و گوشی های سامسونگ در‌دسترس بود.

با به‌روزرسانی جدید Blackmagic Camera، علاوه‌بر چند مدل از گوشی وان پلاس و گوشی شیائومی، طیف وسیع‌تری از مدل‌های پیکسل و سامسونگ نیز می‌توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند.

برنامه فیلمبرداری Blackmagic Camera
Blackmagic Design

براساس پست اخیر شرکت Blackmagic Design در شبکه‌ی اجتماعی تِرِدز، به‌روزرسانی جدید شامل پشتیبانی برای تمامی مدل‌های سری پیکسل ۶، سری‌های گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲، سری‌های وان‌پلاس ۱۱ و ۱۲ و همچنین سری‌های شیائومی ۱۳ و ۱۴ می‌شود.

توضیحات Blackmagic Camera در پلی استور نشان می‌دهد که نسخه‌ی ۱٫۱ این اپلیکیشن شامل تغییراتی ازجمله مانیتورینگ HDMI، ارائه‌ی 3D LUTs برای ضبط و مانیتورینگ، کنترل‌های Pull Focus و ورود به حساب کاربری Blackmagic Cloud است.

در به‌روزرسانی جدید، Blackmagic Camera امکانات و ویژگی‌های جدید دیگری نظیر امکان کم‌نورکردن صفحه‌نمایش هنگام ضبط، کاهش نویز تصاویر، سریع‌ترکردن تصویر، نمایش میزان صدای لحظه‌ای، ترجمه‌ی زبان ژاپنی، امکان ایجادنکردن فایل پروکسی هنگام ضبط، ذخیره‌ی کلیپ‌ها در هر مکانی شامل حافظه‌ی خارجی و بهبودهای کلی را به‌همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط
  • دوربین Pocket Cinema Camera 6K Pro بلک مجیک رونمایی شد
  • بلک‌مجیک برای تولید ویدیوهای 8K ویژن پرو، دوربین شگفت‌انگیزی می‌سازد

نسخه‌ی ۱٫۱ از Blackmagic Camera هم‌اکنون در پلی‌استور در‌دسترس است. اگر از دستگاهی سازگار با این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را دانلود کنید. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای فیلم‌برداری به‌همراه امکان یکپارچه‌سازی با نرم‌افزار DaVinci Resolve را ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ