رفع ۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های چگنی

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی از رفع چهار نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های این شهرستان طی چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فاضلیان شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها به اقدامات شاخص انجام شده توسط این اداره در چهارماهه سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت در حوزه نگهداری راه، ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت اسلاری، هزار و ۵۰۰ مترمکعب رفع آبشستگی محورهای اصلی و روستایی، ۹۵ تن لکه‌گیری و چاله گیری با آسفالت سردوگرم، ترانشه برداری ۱۴ نقطه انجام شده است.

وی اضافه کرد: تعریض شانه راه به طول ۲.۲ کیلومتر، شانه سازی چهار کیلومتر، ۹۰ کیلومتر اصلاح و پاک‌سازی قنوها، هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب ریزش برداری محورهای اصلی و فرعی، رفع چهار نقطه حادثه‌خیز و اصلاح شش دوربرگردان در سطح شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چگنی به اقدامات انجام شده در راستای ایمن‌سازی جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: نصب ۲۰۰ عدد تابلو و علائم جاده‌ای، نصب سرعت‌گیر آسفالتی ۱۴ مورد، ایجاد هشت نقطه هره خاکی در پرتگاه‌ها و دهانه پل‌ها، ۱۳ مورد اخطار حریم، پاک‌سازی حریم راه و علف زنی ۲۵۰ کیلومتر، نصب و ساماندهی ۲۷۷ نیوجرسی، نصب ۲۰ بشکه ایمنی، اصلاح شیب شیروانی ۲ کیلومتر، ایمن‌سازی نقاط پرخطر با نصب علائم و خاکریز ۱۵ مورد و بازدید و تهیه کروکی متقاضیان برای اخذ مجوز حریم ۵۰ مورد از جمله این اقدامات است.

فاضلیان، تصریح کرد: در حوزه ابنیه فنی پاک‌سازی دهانه پل‌ها و تنقیه به تعداد ۱۲ دستگاه در چهارماهه سال جاری انجام شده است.

وی بیان کرد: در این مدت در حوزه حمل‌ونقل، ۶۴ مورد کنترل گشت دروازه‌ای، ۵۶۵ مورد صدور بارنامه ترافیکی و همچنین ۲۷۵ تخلف ثبت شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ