عدم تصویب قانون دهیاری‌های خودکفا مانع بزرگ توسعه روستاها است

اقتصاد ایران: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت حل موضوع تولی گری و مدیریت روستاها گفت: عدم تصویب قانون دهیاری‌های خودکفا مانع بزرگی برای توسعه روستاها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب موسوی عصر دوشنبه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان شمیرانات که در بخش رودبار قصران برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرا، نظارت، تأمین کنندگان امنیت انتخابات، از زحمات مجدانه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان قدردانی کرد و گفت: برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تأثیر مستقیم اراده ملت در نظام حکمرانی ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

موسوی در ادامه ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: برگزاری پنج عنوان انتخابات در یک بازه زمانی چهار ماهه در دنیا بی بدیل بوده و می‌بایست قدردان این ملت با شرافت و عزتمند باشیم که با حضورشان موجبات تحکیم و افزایش اقتدار این کشور را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات تقریباً تمامی گروه‌ها و چهره‌های سیاسی کشور در پای صندوق رأی حاضر شدند، افزود: رئیس جمهور منتخب در یک بازه زمانی یک ماهه با توجه به شرایط خاص این انتخابات از مجموع ۵۵ میلیون رأی، طی دو مرحله موفق شد نظر ملت را جلب کند که این امر خود نشان دهنده سلامت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران با اشاره به ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور عنوان کرد: به نظر می‌رسد در حوزه روستا تا زمانی که موضوع تولی گری و مدیریت روستا حل نشود و قانون دهیاری‌های خودکفا به تصویب مجلس نرسد، همچنان اقدامات موازی و سلیقه‌ای مانع بزرگ نیل به اهداف و اسناد بالا دستی در توسعه فرهنگی، اقتصادی روستا و تأمین امنیت غذایی می‌باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ