نباید مقابل تخریب ائمه جمعه ساکت باشیم

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: متأسفانه عده‌ای به خود اجازه می‌دهند ائمه جمعه را مورد هجمه قرار دهند که ما باید جلوی این تخریب‌ها را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا عصر دوشنبه به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در انقلاب اسلامی در آئین تجلیل از ائمه جمعه شهرستان دیر، اظهار داشت: ائمه جمعه به عنوان سرمایه جاودان شهرستان در مواقعی برای ما تکرار نشدنی هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر، نمازجمعه را وحدت بخش و مایه انسجام ملی و امنیت آفرین برشمرد و افزود: امروز یکی از جاهایی که مورد هجمه دشمنان قرار گرفته، جایگاه‌های نمازجمعه است که عده‌ای هم در داخل کشور با دشمن هم صدا شده‌اند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر اعلام حمایت از جایگاه معنوی نمازجمعه از سوی ما، بیداری افرادی است که این جایگاه را تخریب می‌کنند.

حسینی نیا با اشاره به هجمه به ائمه جمعه در فضای حقیقی و مجازی، گفت: متأسفانه عده‌ای به خود اجازه می‌دهند ائمه جمعه را مورد هجمه قرار دهند که ما باید جلوی این تخریب‌ها را بگیریم.

وی با بیان اینکه دفتر امام جمعه بیشترین مراجعه کننده برای حل و فصل مشکلات مردم را دارد، خاطرنشان کرد: دفتر امام جمعه و امام جمعه برای حل مشکلات مردم خود را سپر بلای دیگر نهادها قرار می‌دهند اما خودشان مورد هجمه قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر گفت: یکی از مراکز مهم برای رصد و حل مشکلات مردم دفاتر ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه است و نباید بگذاریم آنها را تخریب کنند.

حسینی نیا با بیان اینکه ابزار تبلیغ دفتر امام جمعه و ستاد نمازجمعه باشیم، ابراز کرد: پیگیری مشکلات مردم از دفتر امام جمعه و شخص امام جمعه به جامعه آرامش می‌دهد.

وی افزود: دفتر امام جمعه ملجا و مامن رسیدگی به مشکلات مردم است و حمایت ما را می‌طلبد که نگذاریم عده‌ای مغرضانه با اهدافی که دارند این جایگاه را تخریب کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دیر با بیان اینکه شهید رئیسی تکرار نمی‌شود و ما قدردان شهید رئیسی نبودیم، تاکید کرد: ما نباید در مقابل هجمه به شخصیت‌های نظام سکوت کنیم. سکوت ما همراهی با تخریب کنندگان است.

وی یادآور شد: نمازجمعه پایگاه والای معنوی جامعه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ