مصرف برق را حداقل ۱۰ درصد نسبت به قبل کاهش دهید

اقتصاد ایران: مشهد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تأمین برق، مصارف خود را حداقل ۱۰ درصد نسبت به قبل کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خدابنده نسبت به افزایش دمای هوا و مصرف برق شهروندان هشدار داد و اظهار کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تأمین برق، مصارف خود را حداقل ۱۰ درصد نسبت به قبل کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: به دنبال فرارسیدن موج جدید گرما در کشور پیش بینی می‌شود مصرف برق در هفته کنونی به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد از این رو با وجود به کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی، حفظ پایداری شبکه بدون همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود.

وی از مشترکان برق خراسان رضوی خواست در هفته پیش رو با کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ خادمان صنعت برق کشور را در تأمین انرژی مورد نیاز تمامی هموطنان یاری کنند و استفاده از دور کُند کولر آبی، تنظیم دمای کولر گازی روی درجه ۲۴ و عدم استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف را سرلوحه کار قرار دهند.

خدابنده گفت: از زمان آغاز اجرای برنامه مدیریت مصرف و بار در استان تاکنون در بخشهای مختلف از قبیل کشاورزی، صنعتی، اداری، مولد برق اضطراری، تجاری و خانگی بیش از ۳۰۰ مگاوات در شرکت توزیع برق از اوج بار شبکه سراسری کاسته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: اجرای برنامه مدیریت بار همزمان با سراسر کشور از ۱۲ خرداد ماه امسال آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد و در این برنامه‌ها مشترکان برابر با مصوبات هیأت وزیران و برنامه‌های پاسخگویی بار ابلاغی از سوی وزارت نیرو همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۷۴ هزار و ۱۹۴ قبض برق برای مشترکان شرکت توزیع برق خراسان رضوی صادر شده است که از این تعداد ۴۶۶ هزار و ۳۲۵ قبض با صرفه جویی بیش از ۲۷ میلیون کیلووات ساعت مشمول پاداش شده‌اند که میزان پاداش آنها بیش از ۸۰ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ