نایب قهرمانی فرهنگیان اردبیل در مسابقات تنیس کشور

اقتصاد ایران: اردبیل- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از کسب مقام نایب قهرمانی تنیس جامعه فرهنگیان استان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی‌نیا عصر دوشنبه در مراسم افتتاح اولین خانه تنیس در اردبیل، اظهار کرد: تیم ورزشی تنیس فرهنگیان استان اردبیل متشکل از افراد علاقه‌مند و توانمند توانستند در مسابقات کشوری جایگاه دومی را کسب کرده و مدال نقره را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به پرچم‌داری فرهنگیان استان در رشته تنیس و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به این رشته پرتحرک ورزشی، تصمیم گرفتیم تا اولین خانه تنیس فرهنگیان و دانش‌آموزان را در سالن دیرین اردبیل راه‌اندازی کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای احداث خانه تنیس دانش‌آموزی و فرهنگیان در ۳۰۰ متر مربع زمین بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده تا امکانات و تجهیزات به شکل مطلوب برای ورزش دانش‌آموزی و فرهنگیان فراهم آید.

دهقانی‌نیا افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم باید با مهارت رشته تنیس آشنایی پیدا کنند، برای معلمان ورزش و مربیان ضرورت دارد تا با این رشته و قواعد آن بیشتر آشنایی پیدا کرده تا در سال تحصیلی پیش رو بتوانند دانش‌آموزان شایسته تربیت و تحویل جامعه ورزشی دانش‌آموزی دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا مجموعه‌های نیمه‌تمام ورزشی اعم از استخر، سالن‌های ورزشی و زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی را در کوتاه‌ترین زمان تکمیل و راه‌اندازی کنیم تا امکان بهره‌برداری از این فضاها برای توسعه ورزش دانش‌آموزی و معلمان فراهم آید.

دهقانی‌نیا اضافه کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این راستا آغاز شد و ما موفق شدیم ده‌ها پروژه ورزشی و تندرستی را در سطح استان راه‌اندازی کرده و یا میزبانی مسابقات ورزشی را در سطح ملی عهده‌دار شویم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در کنار بال آموزش و پرورش، بال تندرستی و ورزش نیز از ارکان تقویت و توسعه مبانی تربیتی نسل آینده است که در این زمینه منابع و اعتبارات مناسبی نیز تخصیص یافته و حمایت از تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی و فرهنگیان در طول سال انجام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ